Lika illa här, beställde ett par Vortice och lite annat smått för snart 3 veckor sedan, fanns i lager då enligt siten.
(Om det inte är så att de visar alla storlekar och färger trots att de inte har dem i lager.)
Sen fastnade ordern efter några dagar i statusen "In process" och så har den varit sedan 1:a mars.
Mailade dem fem dagar senare och undrade vad som hänt, fick svar efter 4 dagar att de var "very eager to dispatch your order as fast as possible." Jaha?
Jag frågade varför det tog sådan tid (den 7:e mars) men har ännu inte fått något svar.
Känns som kundtjänsten kan förbättras.
Kommer nog handla där igen förutsatt att jag får mina grejer snart, priserna är ju så bra.
Nu har även jag handlat på fc-moto.de och mina känslor är blandade... Första gången beställde jag 3par sidi vortice som jag fick avboka efter 7veckor för att dom inte kom och nu denna gången beställde jag sidi vortice igen och fick väntar ca 4veckor och jag förskte även avboka dom efter ca 2.5veckor men ingen respons och så kom dom då 1.5veckor senare ändå... Igentligen är jag missnöjd men eftersom stövlarna är sjukt goa så lindrar ju det lite =)