Beställde lite grejor i våras. Första lev kom 3/4 enligt följe/packsedel, men endast 2/4 fanns i paketet. Påtalade detta med först ca 5 mail vilka inte besvarades. Ringde upp och avbeställde den 4é prylen som inte fanns i lager, och dom lovade att skicka det som blivit fel. Fick det sista men har än idag inte fått tillbaka mina pengar för det avbeställda trots åtskilliga mail. Sämsta skitställe jag handlat på och jag har handlat mycket intenationelt.
Betala ni online eller vid leverans?
/J
Efter drygt 2 månaders irriterande mailväxling avbokades äntligen min order idag och jag köper en hjälm från annan aktör. De erbjöd ingen kompensation eller rabatt på eventuella utbytesprodukter, när hjälmen jag beställt och fått bekräftelse på var slutsåld.
Jag är inte imponerad, kommer inte att handla där oavsett hur billiga de är. Kundsupporten lämnar en hel del övrigt att önska.
Mina 2p, hoppas det går bättre för Er övriga
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |