Beställde lite grejor i våras. Första lev kom 3/4 enligt följe/packsedel, men endast 2/4 fanns i paketet. Påtalade detta med först ca 5 mail vilka inte besvarades. Ringde upp och avbeställde den 4é prylen som inte fanns i lager, och dom lovade att skicka det som blivit fel. Fick det sista men har än idag inte fått tillbaka mina pengar för det avbeställda trots åtskilliga mail. Sämsta skitställe jag handlat på och jag har handlat mycket intenationelt.![]()
Betala ni online eller vid leverans?
/J
Efter drygt 2 månaders irriterande mailväxling avbokades äntligen min order idag och jag köper en hjälm från annan aktör. De erbjöd ingen kompensation eller rabatt på eventuella utbytesprodukter, när hjälmen jag beställt och fått bekräftelse på var slutsåld.
Jag är inte imponerad, kommer inte att handla där oavsett hur billiga de är. Kundsupporten lämnar en hel del övrigt att önska.
Mina 2p, hoppas det går bättre för Er övriga![]()
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |