Beställde lite grejor i våras. Första lev kom 3/4 enligt följe/packsedel, men endast 2/4 fanns i paketet. Påtalade detta med först ca 5 mail vilka inte besvarades. Ringde upp och avbeställde den 4é prylen som inte fanns i lager, och dom lovade att skicka det som blivit fel. Fick det sista men har än idag inte fått tillbaka mina pengar för det avbeställda trots åtskilliga mail. Sämsta skitställe jag handlat på och jag har handlat mycket intenationelt.
Betala ni online eller vid leverans?
/J
Efter drygt 2 månaders irriterande mailväxling avbokades äntligen min order idag och jag köper en hjälm från annan aktör. De erbjöd ingen kompensation eller rabatt på eventuella utbytesprodukter, när hjälmen jag beställt och fått bekräftelse på var slutsåld.
Jag är inte imponerad, kommer inte att handla där oavsett hur billiga de är. Kundsupporten lämnar en hel del övrigt att önska.
Mina 2p, hoppas det går bättre för Er övriga
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |