Jag ringde dem just, fick bra hjälp, han ringde upp Sidi och kollade. Han återkom sedan med ett datum när de skulle få stövlarna. Så om allt stämmer bör grejerna gå från dem i slutet av nästa vecka.
Så, ring dem istället. Det kommer jag göra i fortsättningen för att kolla lagerstatus innan beställning. De jobbar tydligen på att få in lagerstatus i webshopen.
+49 2405 4950050
Så, ring dem istället. Det kommer jag göra i fortsättningen för att kolla lagerstatus innan beställning. De jobbar tydligen på att få in lagerstatus i webshopen.
+49 2405 4950050
Fick ett mail igår med infon:
Dear customer, we will look in to this order and contact you as soon as possible.
Nu jävlar alltså! Fan vad dåligt. Pengarna verkar ha studsat tillbaka, nu vill jag bara få min order cancellerad, jag måste fan ha ett nytt fräsigt raceställ innan 10 april!
Hur fan kan man ha så dålig service? nåt jävla autoreply så fort nån gnäller.
Allting innan har funkat klockrent, men om dom inte har varan i lager så verkar inte deras webshop fixa detta.
Och vad är det med sporthoj.com's svarformulär!? det hänger sig ju hela tiden! Fimpa autosparningen för det funkar fan skitdåligt på både paddan och burken.
mvh
/Jävligt sur