Givetvis så provar man ut vilket sorts hjälm o storlek man behöver i en mc-affär innan man beställer.
Fuling
Givetvis så provar man ut vilket sorts hjälm o storlek man behöver i en mc-affär innan man beställer.
Givetvis så provar man ut vilket sorts hjälm o storlek man behöver i en mc-affär innan man beställer. Tänkte på tullavgifter hur är det med det? ngn som vet? En kompis beställe en gps till sin båt för halva priset i USA. Sen kom det en tullavgift på 30% av värdet på gps:n vilket han inte riktigt räknat med...lite surt faktiskt, men iofs blev det ju billigare.... men ändå.
Haha.. Stora får man!
Detta är en storlek 54 och jag är 184cm lång och 80 pannor tung.. Jag hade inte kunnat haft ett mindre ställ.. Då hade jag gått runt och pratat i falsett( skär upp i grenen).. Är hel nöjd med storleken,sitter riktigt bra. Får se om det kommer töja sig en massa. Hade ett race Dainese ställ förut i 54 och tycker storleken är lika det..
Jo jag tänkte på det.. Får snart hem mina grejer (äntligen!) står kontant betalning i EURO.. Måste man betala UPS med euro eller går det bra med SEK?
Oh my, lika lång som dig.. Väger runt 70-75 kg... Tog en 52:a Berik. Hoppas jag är mindre fet än dig!
UPS-gubben som kom med mitt paket ville ha svensk kosing, inget annat.
Idag fick man hem grejerna!! Allt satt som en smäck! Var lite orolig över stället men det blev nice.. Glad att jag inte tog en 54:a..
Tog cirka 1.5 månad att få hem paketet... Så det enda jag har att klaga över är FC-MOTOs leveranstider..
He he, när jag beställde från FC tog det inte ens 1.5 VECKA att få hem paketet med ups. beställde på helgen och fick det följande vecka!
Hur länge brukar dem ta på sig att leverera saker som finns i lager?
Jag beställde prylar från fc-moto och lite andra saker från Canada samma dag. Prylarna från Canada tog 5 arbetsdagar men från fc-moto har det nu gått 10 arbetsdagar och jag har fortfarande inte hört ngt. Hmm, hatar att vänta
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|