Beställde en hjälm för en vecka sedan. Orderstatusen har varit "In process" sedan dess och de svarar varken på tyska eller engelska mail eller telefon...
De borde skärpa till sig med kommunikationen ut till kunderna tycker jag.
Beställde en hjälm för en vecka sedan. Orderstatusen har varit "In process" sedan dess och de svarar varken på tyska eller engelska mail eller telefon...
De borde skärpa till sig med kommunikationen ut till kunderna tycker jag.
otroligt schysst set!
vad blev frakten på de där?
har funderingar på ett nytt skinnställ och undrar vad frakten kan tänkas hamna på?
In process har det stått nu i 1 vecka. Tror det kommer dröja extra länge för mig med tanke på vulkanen på Island. om det nu fraktas via flyg
okileydokiley, inte fått något mail med trackingnummer, dock så valde jag UPS frakt så jag antar att det är med lastbil det fraktas med
Hoppas på att grejerna kommer denna vecka, beställde den 9:e April.
Ringer UPS innan de kommer och plingar på dörren eller måste man höra av sig till dem först och be dem ringa innan?
Tack för svar leica
Är förväntansfull! väntan är olidlig!
Beställde en kolfiberhjälm från FC för över en månad sen, men inte hört något trots att jag mailat dem flera ggr. Har dock fått bekräftelse på att ordern är mottagen osv.
Tycker dom verkar sega...
/Gurre
Nog är dom sega alltid.... Beställde handskar, hjälm och stövlar den 6/4. Efter mitt tredje mail på en vecka så fick jag svar igår att stövlarna KANSKE kan levereras i mitten på maj. Hjälmen och handskarna sa dom inte ett skit om
Börjar luta åt en avbeställning...
/Hh
Vad är det för stävlar du beställt? Beställde ett par Sidi Vortice och det dom kommer oxå senar... Får bara hem handskarna nu... Fan om dom tar dubbel frakt...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|