Zingo, gladaste killen i skogen
Vilken glad hund, syns nästan att han ler.
Zingo, gladaste killen i skogen
Är kravet bara fyrbenta vänner så har jag en drös!
Den finaste, och bästaste i hela världen, som är mitt allt, som jag kanske får ta bort till vintern om han inte läker ihop.
Är han sjuk? :-(
Varför har alla cheyer jur?
Är kravet bara fyrbenta vänner så har jag en drös!
Den finaste, och bästaste i hela världen, som är mitt allt, som jag kanske får ta bort till vintern om han inte läker ihop.
Är han sjuk? :-(
Han har slitit sönder ett gaffelband i ena frambenet, och håller han inte för hoppning kan jag inte ha kvar honom då han inte funkar som promenadhäst..
Bentebent: Ja, han är en snygging! Maffig!
Var fan är tråden för oss trebeningar då? dickskrimenering
Njae men f'låt. Vi hade ju redan flera där vi får visa upp oss.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?198287-Vad-s%E4ger-ni-tjejer-Igen
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?17-Bilder-p%E5-medlemmar
Han har slitit sönder ett gaffelband i ena frambenet, och håller han inte för hoppning kan jag inte ha kvar honom då han inte funkar som promenadhäst..
Bentebent: Ja, han är en snygging! Maffig!
View attachment 365191
Här är Maja, men lyssnar även till Majs. Hon gillar att äta köttbullar, spela fotboll, springa och kolla på tv. Sätter man på något djurprogram så sitter hon som fastklistrad framför tvn. Hon väger in på 43-45 kg vilket gör att vi turas om att vinna dragkamper på ärligt vis. Dock är hon en dålig förlorare och börjar gärna fuska genom att bita tag i repet så nära min hand som möjligt.
När jag undrar något här i livet så frågar jag Majs, hon är otroligt påläst och smart som kanske framgår av bilden!
Förstår inte, du avlivar det du älskar mest för att du inte kan använda honom som tänkt? Är det inte bättre då att sätta ut honom på bete eller ge bort? Är han välmeriterad är ju möjligheterna oändliga.
Förstår inte, du avlivar det du älskar mest för att du inte kan använda honom som tänkt? Är det inte bättre då att sätta ut honom på bete eller ge bort? Är han välmeriterad är ju möjligheterna oändliga.
precis!
Här är min lille myrkompis martin.
View attachment 365413
på den här bilden har han lite svårt att gå eftersom jag var tvungen att amputera
två av hans ben för att han skulle få vara med i den här tråden.
Det skulle aldrig falla mig in att avliva honom bara för att han inte passar in här.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|