Våra fyrbenta vänner

VemSara

Guest
484511_3856547425118_1453628905_n.jpg

Den här lilla korven bor hos oss.
Han är en boxer, 4 månader gammal och lystrar till namnet Norton. :)

Ytterligare finns här två katter och en hamster.
Jag gillar djur. :lol

Bifogat

• DSC02061.JPG
    DSC02061.JPG
    56 KB · Visningar: 36

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
IMG_1473.jpg
Här är Maja, men lyssnar även till Majs. Hon gillar att äta köttbullar, spela fotboll, springa och kolla på tv. Sätter man på något djurprogram så sitter hon som fastklistrad framför tvn. Hon väger in på 43-45 kg vilket gör att vi turas om att vinna dragkamper på ärligt vis. Dock är hon en dålig förlorare och börjar gärna fuska genom att bita tag i repet så nära min hand som möjligt.
När jag undrar något här i livet så frågar jag Majs, hon är otroligt påläst och smart som kanske framgår av bilden!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är kravet bara fyrbenta vänner så har jag en drös!

Den finaste, och bästaste i hela världen, som är mitt allt, som jag kanske får ta bort till vintern om han inte läker ihop. :(

18661_430612930530_948299_n.jpg

Blivande svenska mästaren, om allt går som det ska.. ;)

293805_4259133715485_1055163899_n.jpg

Hoppeponnyn

561433_10151888561155531_1247532386_n.jpg

Och den lite mindre fyrbeningen!

115_10729700530_3794_n.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är kravet bara fyrbenta vänner så har jag en drös!

Den finaste, och bästaste i hela världen, som är mitt allt, som jag kanske får ta bort till vintern om han inte läker ihop. :(

Är han sjuk? :-(

Han har slitit sönder ett gaffelband i ena frambenet, och håller han inte för hoppning kan jag inte ha kvar honom då han inte funkar som promenadhäst.. :(

Bentebent: Ja, han är en snygging! Maffig!

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Förstår inte, du avlivar det du älskar mest för att du inte kan använda honom som tänkt? Är det inte bättre då att sätta ut honom på bete eller ge bort? Är han välmeriterad är ju möjligheterna oändliga.

Han har slitit sönder ett gaffelband i ena frambenet, och håller han inte för hoppning kan jag inte ha kvar honom då han inte funkar som promenadhäst.. :(

Bentebent: Ja, han är en snygging! Maffig!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vad är hon för ras?

View attachment 365191
Här är Maja, men lyssnar även till Majs. Hon gillar att äta köttbullar, spela fotboll, springa och kolla på tv. Sätter man på något djurprogram så sitter hon som fastklistrad framför tvn. Hon väger in på 43-45 kg vilket gör att vi turas om att vinna dragkamper på ärligt vis. Dock är hon en dålig förlorare och börjar gärna fuska genom att bita tag i repet så nära min hand som möjligt.
När jag undrar något här i livet så frågar jag Majs, hon är otroligt påläst och smart som kanske framgår av bilden!

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Det undrar jag med....folk verkar alltid snabba att avliva ett djur så fort det inte passar i mallen....

Förstår inte, du avlivar det du älskar mest för att du inte kan använda honom som tänkt? Är det inte bättre då att sätta ut honom på bete eller ge bort? Är han välmeriterad är ju möjligheterna oändliga.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Hade det funnits alternativ så hade Marie aldrig tagit bort honom, hästen betyder enormt mycket för henne. Hade han funkat som promenadhäst eller annat så hade han fått bli det.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka