Kamphundar gnager på andra hundar, den här tuggar på folk.
Avgör själv vilket som är bäst.
Det finns ju alldeles för mycket folk, så den borde ju iaf vara mer klimaträtt än en kamphund?
Kamphundar gnager på andra hundar, den här tuggar på folk.
Avgör själv vilket som är bäst.
Vad håller han tassen på? benet han bet av ngn pensionär eller?
2 veckor kvar tills våran nya får komma hem.
Har ni tips på nån snygg o bra hundbädd till en schäfer? Ingen bia med andra ord
Vad är det för någon?
Vi har ingen symaskin.Sy själv?
Jag har sytt ihop gamla jeansbyxor till en kudde och fyllt till lämplig tjocklek.
Enkelt och snabbt, håller att bita i rätt bra och är bara att slänga in i tvättmaskinen när den blir skitig.
Vi har ingen symaskin.
Chöp en?
Nej men, hur vill du att bädden ska se ut?
Jag tycker BIA-bäddarna är snygga så vi har en sådan grå här hemma, plus ett antal hemsydda i olika former.
Läder/tyg? Prisklass?
Dem jag tycker är snyggast ser ut ungefär som såhär:
Men jag är öppen för förslag, de viktiga är att det inte är läder eller nå tätt material på själva liggdelen, blöt schäfer som ligger på en bädd i läder är så jävla omysigt.
Dem jag tycker är snyggast ser ut ungefär som såhär:
Men jag är öppen för förslag, de viktiga är att det inte är läder eller nå tätt material på själva liggdelen, blöt schäfer som ligger på en bädd i läder är så jävla omysigt.
En sån har vi till vår jycke, dock i tyg och inte i läder! Funkar jättebra
Hade en såndär till min förra schäfer o dem är redigt mysiga o goa.
Men nu hittar jag inga, dendär på bilden är från rusta men den är bara 90*60cm så den är på tok för liten, vette fan vart vi fick den andra bädden ifrån.
Vilken bädd har ni o vart köpte ni den? Tyg eller läder spelar ingen större roll, mest dendär designen jag själv hittat som jag gillar men tar gärna emot mer tips, det enda som går fetbort är som sagt BIA-bäddarna, dem är bara hållbara, inget annat.
Hade en såndär till min förra schäfer o dem är redigt mysiga o goa.
Men nu hittar jag inga, dendär på bilden är från rusta men den är bara 90*60cm så den är på tok för liten, vette fan vart vi fick den andra bädden ifrån.
Vilken bädd har ni o vart köpte ni den? Tyg eller läder spelar ingen större roll, mest dendär designen jag själv hittat som jag gillar men tar gärna emot mer tips, det enda som går fetbort är som sagt BIA-bäddarna, dem är bara hållbara, inget annat.
90x60 bör väl räcka?
Burhalvorna i bilen är 90x45 och det är gott om plats för våra (flat och vorsteh).
När de är trötta och rullar ihop sig, så får de plats på halva ytan.
Hur begåvade är hundar egentligen? Vet dom skillnaden på om dom blir rastade eller badade?
Igår sent på kvällen kom nämligen en familj med en handfull hundar till badstranden. Jag tyckte det var lite hänsynslöst så jag gick fram och frågade om du tyckte det var ok att rasta hundar där folk ska bada.
Svaret jag fick var att dom redan varit och rastat men badade bara nu.
Betyder det att hundarna vet om att dom nu bara badar och att man inte gör sina behov i vattnet?
Jag vet ju inte mycket om hundars begåvning så jag svarade bara ok, och gick därifrån men jag tycker oavsett att det är äckligt att bada hundar på flitigt besökta badstränder.
Jag tror iofs inte hundarna släpper ifrån sig mer i vattnet än valfritt småbarn. Eller för den delen tonårsgänget som köpt fulöl ur bakluckan på en bil och ska ha strandfest.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|