Silwer
för******
det måste som sagt kontrolleras noga så det inte tas ur organ ifall man kunde ha överlevt och ingen försäljning.
Respekterar din tanke........ Men : om du är med så är åxå risken större att det finns donatorer till din son!toxicated skrev:Nej tyvärr inte! Har lite svårt med tanlken att folk skall skära i mig när jag dörr även om det är i ett gott syfte. Det endajag kan tänka mig är att donera till min son......................Egoistiskt.....jag vet!
Freakshow skrev:Respekterar din tanke........ Men : om du är med så är åxå risken större att det finns donatorer till din son!
Trots allt är det inte själen man donerar bort, bara smetet runt omkring......
Men du ska inte göra något som inte känns 100%.toxicated skrev:Jo det har du rätt i , jag är nog bara nojig, tror att dom dömer bort en personsom död även om dom rent tekniskt sett är det bara för dom behöver organen...........
Alla borde vara med ofrivilligt.....dött är ju egentligen dött
Freakshow skrev:Men du ska inte göra något som inte känns 100%.
Fundera, prata med andra..... softa lite på det.
Men en tanke ang. "skära i folk" - är det inte så att nästan alla genomgår en obduktion efter sin död? Om inte dödsorsaken är helt solklar, men ibland även då av medicinska skäl.
Drifter skrev:Jag var inne och anmälde mig på "Livsviktigt.se" för kanske 3-6 månader sedan, men jag har inte fått någon bekräftelse per post att de har tagit emot min anmälan.
Är det någon annan som anmält sig som har fått det, eller skickar de helt enkelt inte ut några?
/C
Drifter skrev:Jag var inne och anmälde mig på "Livsviktigt.se" för kanske 3-6 månader sedan, men jag har inte fått någon bekräftelse per post att de har tagit emot min anmälan.
Är det någon annan som anmält sig som har fått det, eller skickar de helt enkelt inte ut några?
/C
Gå in och anmäl er igen, det skall komma en bekräftelse.jesse_j skrev:Tror inte man får nån bekräftelse, jag fick iaf inte nån...
Gå in och läs FAQ:n, där denna och många andra myter avlivas.Itacha75 skrev:"Eeeh, vi låter killen dö, han är ändå organdonator, så det är bara bra" Bara jag som har den tanken? Helt åt helvete jag vet.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|