fattaliano
gasar tills det rasar
Hej.. Jag är väl inte ensam om detta kan jag tänka mig, men vad ska man göra egentligen om man har ganska dåliga gymnasie betyg och vill komma in på handels i stockholm? Just nu läser jag andra året på entreprenörprogrammet på södertörn. Tycker det är ok men det känns som att jag vill ha en bättre utbildning och fler jobb att välja på när jag är klar.
Alternativen är att jag läser upp min gymnasie betyg som låg på ca 15.0 i snitt... och jag räkna ut att jag skulle behöva läsa upp ca 19 ämnen.. dvs jätte jobbigt.. plus att om jag skulle göra det och sedan komma in på handels så skulle jag antagligen behöva börja om från början. Jag har läst ekonomi i nästan 2 år nu på högskolan. skulle kännas ganska snopet!
högskoleprovet tror jag inte att jag skulle kunna klara så pass bra.?
Vad tror ni? är det helt kört eller? jävligt trist att man va så jävla korkad i gymnasieåldern
Alternativen är att jag läser upp min gymnasie betyg som låg på ca 15.0 i snitt... och jag räkna ut att jag skulle behöva läsa upp ca 19 ämnen.. dvs jätte jobbigt.. plus att om jag skulle göra det och sedan komma in på handels så skulle jag antagligen behöva börja om från början. Jag har läst ekonomi i nästan 2 år nu på högskolan. skulle kännas ganska snopet!
högskoleprovet tror jag inte att jag skulle kunna klara så pass bra.?
Vad tror ni? är det helt kört eller? jävligt trist att man va så jävla korkad i gymnasieåldern