sportbike
Guest
Håller för öronen.
Kniper med skinkorna eftersom förarna uppenbart rymt från "Blue Oyster Bar"
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100413062849AAK2cDf
Ja det kan jag hålla med om. Sporthojssnubbar är väl inte giftasmaterial direkt kan jag tänka? Osams med människor, växter och djur typ
Haha den länken säger allt
Giftasmaterial? Lugn o fin nu........Gift har många betydelser.....att gifta sig är som att ta gift eller har jag missförstått det me`?
Asså. Jag trodde "girlies" avsåg dina sexistiska sporthojskillkompisar i tråden
Nähepp, nu är det dags att gå hem från kontoret. Ville mest få lite fart på din tråd så jag har ngt kul att göra när jag kommer hem till min trevna lya. Det här kan bli kul. Ev så kanske ja lägger en länk på Harleyportalen för att se om det kan bli ett riktigt fredagsclash
Tänker..en till stackare som gått på myten...
Jörgen du skall inte ta åt dig för du är ursäktad med din hoj och den kalibern
Kollar vilken modell det är, precis som jag gör med alla hojar. Jag uppskattar alla former av motorcyklar, mer eller mindre.
Jag höjer handen & hälsar, & fnissar åt att dom aldrig hälsar tillbaka....
Jag höjer handen & hälsar, & fnissar åt att dom aldrig hälsar tillbaka....
Ja, varför hälsar aldrig de "tuffa" killarna på HD?
Det är mer irriterande med jättetuffa livsstilsknuttar som visar fingret åt andra motorcyklister för att dom inte köpt "myten", finns nog inga andra motorcyklister som visar samma beteende..Ja såna är inte kul, finns tex många "tuffa killar" på HD som jag har svårt att identifiera mig med. Som inte hälsar och sånt. Men de är ju inte i majoritet tack och lov. Lite samma som med sporthojar. Ämnet var tex uppe i denna tråd Harleyportalen.
http://www.theland.se/webbplatshant...D=3&Topic_Title=aceptans&Forum_Title=Hojsnack
Tack! Som du ser i tråden ovan behöver jag ju heller (enligt de ortodoxa) inte ta åt mig, eftersom det enda i min motor som är tillverkat av HD är kopplings- och drevkåpan. Resten är S&S. Så jag har ju inte en HD längre!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|