Gamepad
No comments
Åhh vad skönt det ser ut, slippa en hetsande och ylande radfyra som kräver att man kör i minst 200 för att bli rolig.
Lasse Berghagen kör HD.
Så därför hälsar jag på alla som kör HD. Tänk att få vinkat till Lasse
När jag ser en HD förare tänker jag : han/hon är en som gillar när det kiklar/vibrerar i analen.
När jag ser en HD förare tänker jag : han/hon är en som gillar när det kiklar/vibrerar i analen.
- Jag skulle inte vilja ha hojjäveln ens om du kasta den efter mig, gubbfan.......
Edit: sekunden efter drömmer man våta drömmar om Sportster Nightster Forty-Eight - Homer Simpson mode ON: Gaaahhhhhhggg - börjar nog fn bli gammal själv
Men vad fan! 2 hjuling som 2 hjuling, trodde hojkollektivet höll ihop oavsett hojmärke. Sporthoj är en definition hur man använder sin hoj, inte vilken dekal som sitter på tanken.
. . . . . . .
Det är nog mest såna tankar går runt när man möter sånt folk,,, fast jag tror merparten av HD-folket är bra hojfolk . . . . .
...och dessutom gissar jag att det mesta som skrivs i den här tråden inte är jetealvarlitt menat..
(Kom att tänka på en liknande tråd om guldvingar... kanske dags att bumpa upp den? )
Ja, varför hälsar aldrig de "tuffa" killarna på HD?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|