Får man ligga med barnflickan?
Givetvis väljer man en barnflicka som kan lite av varje... Det är det som är grejen och frun i huset får ta poolnissen. Det så det funkar over there. :amerikanskaTVserier
Får man ligga med barnflickan?
Fast du glömmer en viss sak som heter ränta Har du 50mille så kan du leva rätt så gott bara på räntan. Om man får 3% ränta och skattar bort hälften så får man fortfarande kvar 62500kr att leva för på räntan. Då kan du ju tex spara de 50 millarna till dina kids, så de inte behöver göra samma uppoffring
Det där har vi ju redan gått igenom här i tråden. Du tror inte att banken kommer undra varifrån jag fått mina 50 millar? Har du gjort något olagligt för dem, exempelvis skjutit någon, så ligger du ju i klistret bara därför, och har du gjort något lagligt (käkat hundskit) så kommer de hävda att du utfört en betald tjänst och måste skatta för dina pengar. Hopp så ryker 30 mille. Sen pratade Guw något om avsaknad av F-skattsedel och att bristen på denna kommer göra dig skyldig än mer pengar så att du i slutändan ligger ett par mille back och har fogden flåsandes dig i nacken, men sånt där har jag dålig koll på
Med 50mill i handen så finns det fortfarande anonyma banker utomlands som är intresserade...
Annars finns det ju en massa gömslen hemma! I soffkuddarna, i madrassen, i finporslinsskåpet osv osv!
Annars finns det ju en massa gömslen hemma! I soffkuddarna, i madrassen, i finporslinsskåpet osv osv!
Måste vara några riktigt kostiga möbler om de skall ge ränta också...
Med 50mill i handen så finns det fortfarande anonyma banker utomlands som är intresserade...
Det där har vi ju redan gått igenom här i tråden. Du tror inte att banken kommer undra varifrån jag fått mina 50 millar?
Nja vi körde den på jobbet, många låg på rätt höga summor (mångmiljonbelopp) tills en kille kom in och "made a statement" han var billigast.
-Ingen annan som behöver veta ? Vafan bara att gå in i ett rum och dra ner brallorna och köra, fan ett par hundra tusen är ju en jävla massa pengar.
Travbanan är ett typiskt tillhåll för folk som vill tvätta rent pengar har jag hört. Det är inte en tillfällighet att man läst om att kriminella människor håller till där. Krävs onekligen viss kunskap och skicklighet om hästar för att tvätta rent 50 miljoner genom vinster på travet.
Själv skulle jag inte känna någon större glädje om jag visste att pengarna kom från någon kriminell handling.
Att vänta ut ett stort arv från någon avlägsen släkting blir ingen lycklig av och sannolikheten att vinna på lotto är näst intill obefintlig. Återstår då bara en sak om man har som målsättning i livet att bli ekonomiskt oberoende. Hårt arbete.
I långa loppet tror jag att Eriksson är på rätt spår i tråden. Starta upp en verksamhet och jobba hårt för att den ska bli framgångsrik. Då tror jag man känner störst personlig tillfredsställelse. Det finns inga garantier att bli ekonomiskt oberoende. Det finns det å andra sidan inte heller om man arbetar som löneslav hela livet om man inte tillslut hamnar i toppen av näringslivet som VD, styrelseproffs eller annan position som ger enormt höga arvoden.
Här kan vi ju räkna ut vilket pris/cm man tar, mycket intressant. Vi räknar på en genomsnittlig penislängd av 15cm i eregerat tillstånd och ersättningen 50 millar.
Det innebär att du, för varje centimeter högklassig tysk penis du släpper in i munnen, erhåller 3,3 miljoner.
Skulle du gå deepthroat eller bara snutta lite?
ett scenario i stil med "jag ska bli rik genom att suga gubbkuk för 50 mille"
I långa loppet tror jag att Eriksson är på rätt spår i tråden. Starta upp en verksamhet och jobba hårt för att den ska bli framgångsrik. Då tror jag man känner störst personlig tillfredsställelse. Det finns inga garantier att bli ekonomiskt oberoende. Det finns det å andra sidan inte heller om man arbetar som löneslav hela livet om man inte tillslut hamnar i toppen av näringslivet som VD, styrelseproffs eller annan position som ger enormt höga arvoden.
Klart att Eriksson har rätt, men ett scenario i stil med "jag ska bli rik genom att suga gubbkuk för 50 mille" är ju inte riktigt trovärdigt... Vi snackar ju bara hypotetiskt här, och hur man rent praktiskt skulle lösa saker inom det hypotetiska Tror inte att någon läser den här tråden för att få idéer om hur man blir löjligt rik Så, bara på skoj med andra ord
Klart jag har rätt.
Men hallå. Jag heter Eskilsson, inte Eriksson
Om någon erbjöd mig 50 miljoner för att suga av en annan man skulle jag vänligt avböja erbjudandet. Pengar är inte allt här i livet när det väl kommer till kritan. Det spelar ingen roll om det istället rörde sig om 500 miljoner.
Klart jag har rätt.
Men hallå. Jag heter Eskilsson, inte Eriksson
Det var väll självaste f..n också.
E S K I L S S O N
Om någon erbjöd mig 50 miljoner för att suga av en annan man skulle jag vänligt avböja erbjudandet. Pengar är inte allt här i livet när det väl kommer till kritan. Det spelar ingen roll om det istället rörde sig om 500 miljoner.
Däremot vet jag inte hur man skulle reagerat om man var kidnappad ute i naturen någonstans i Sydamerika med fru och barn som väntade på en hemma. Om valet stod mellan liv och död är man nog beredd att utsätta sig för rätt mycket för att överleva.
Hur hade ni gjort om ni vore Tiger Woods fru? Givet av det som framgått i otrohetsaffären mellan Tiger Woods och hans fru skulle inga pengar i välden fått mig att stanna kvar i det äktenskapet. Tiger Woods svek är fullständigt och oåterkalleligt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|