ninjabiker
Ny medlem
Äh, du skulle säkert suga gubb-balle för minde än 50 millar. Om någon seriöst erbjöd dig 500k skulle du säkert ta dig en funderare.
Hur visste du det?
Äh, du skulle säkert suga gubb-balle för minde än 50 millar. Om någon seriöst erbjöd dig 500k skulle du säkert ta dig en funderare.
Du kan ju räkna av 20 år som du redan har levt från kalkylen, eller räknar du med att leva i 90 år?
Hur visste du det?
Om du förvarar pengarna i madrassen ja, men avkastningen på 50 mille går inte av för hackor. Börsen har historiskt sett gått upp 8%/år i snitt och det skulle ge dig 333000 kr/månaden utan att du minskar på kapitalet. Eller 4 mille per år, eller 2.8 mille efter skatt. Vilken Ferarri var det du ville ha?
Fick jag erbjudandet att erhålla 100.000.000:- i fall jag tog en rykande färsk grand-danoisbajskorv och la den långt bak på tungan och sedan pressade den upp mot gomen så den silade ut mellan tänderna skulle jag självklart säga javisst men när det väl ska verkställas så vetefan jallafall.
True, men då kommer nästa problem: Vilken bank ska du vända dig till och begära att få sätta in 50 mille bara sådär, utan bakgrund? Tror inte att de köper ett argument i stil med "Nära serru, har ärvt från farfar och han sparade ju en hel del serru..." bara sådär och nu har ju schweizarna fått börja lämna ut kontouppgifter och sådär så det är väl bara en tidsfråga innan de inte heller är ett alternativ. Kvar finns då madrassen.
Du menar att du inte vill erkänna till bankdirektören att du sugit hårig tysk gubb-***.
Fick jag erbjudandet att erhålla 100.000.000:- i fall jag tog en rykande färsk grand-danoisbajskorv och la den långt bak på tungan och sedan pressade den upp mot gomen så den silade ut mellan tänderna skulle jag självklart säga javisst men när det väl ska verkställas så vetefan jallafall.
Prostitution är ju olagligt, och de tar väl inte lätt på olagliga inkomster?...
Beror på i vilket land du gjort det...
I Sverige är det lagligt att sälja sex men olagligt att köpa. Det är ju i vanlig svensk ordning patriarkatet som utnyttjar de stackar kvinnorna.
Sedan hamnar du med 50 mille nästan i samma kategori som Anna Anka, dvs laglig prostitution.
Beror på i vilket land du gjort det...
I Sverige är det lagligt att sälja sex men olagligt att köpa. Det är ju i vanlig svensk ordning patriarkatet som utnyttjar de stackar kvinnorna.
Sedan hamnar du med 50 mille nästan i samma kategori som Anna Anka, dvs laglig prostitution.
På något sätt så tar jag hellre hundbajs i munnen än mänsklig avföring... Nu är i.o.f.s. grand-danoi en jättehund men ändå... Eller alltså... hellst tar jag inget bajs alls i munnen... Men snackar vi massa miljoner, så lätt hundbajs framför mänsklig avföring...
hellst tar jag inget bajs alls i munnen...
Är du säker på det? Jag har hört att hundskit innehåler en massa bakterier som inte direkt är kompatibla med oss människor... Vanlig människoskit är ju mest bara vanlig jävla e-coli. Inte för att jag vill äta något av det, men jag undrar om man inte kan bli rejält sjuk av hundskit... Fast det kanske man kan av människoskit också? Har vi någon med erfarenhet på ämnet?
Jag tror att hela tråden startades för att du ville tala om att du var villig att göra det.
Hur många förslag har du fått via PM?
Jag avböjer din avsugning även om det är gratis!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|