Vad fick dig att le idag?

prulle skrev:
2617145 Chear up snart har du mig i samma stad :hihi

Fan va jag skratta när jag insåg att jag va 11572 minuter förtidiga till konseren (va nästa lörda..)

ska du flytta hit eller?... stackare :D..
ångrar att ja övertala dig isåfall.. haha :D..

nerå.. endel fina :tuttar ute på krogen idag men fan, jag spyr på alla, sett dem hundramiljoner ggr redan :zpy

AndreasNo skrev:
2617147 ska du flytta hit eller?... stackare :D..
ångrar att ja övertala dig isåfall.. haha :D..

nerå.. endel fina :tuttar ute på krogen idag men fan, jag spyr på alla, sett dem hundramiljoner ggr redan :zpy

He,he- då får du välan passa på att gå på Statt ikväll då,,,där lär det garanterat finnas tjejer som du ALDRIG har sett förut......(eftersom det kommer folk från hela Norden :D )
Passa på- du kanske får hugg :tuttar

//Lillan

Och tillsist då- idag ler jag därför att det ska bli en kanonkväll-det känner jag på mig :)

edit: JAG ska inte bli kanon...för jag stödjer inte Bofors :D :rolleyes:

Lillan skrev:
2617342 He,he- då får du välan passa på att gå på Statt ikväll då,,,där lär det garanterat finnas tjejer som du ALDRIG har sett förut......(eftersom det kommer folk från hela Norden :D )
Passa på- du kanske får hugg :tuttar

//Lillan

Och tillsist då- idag ler jag därför att det ska bli en kanonkväll-det känner jag på mig :)

edit: JAG ska inte bli kanon...för jag stödjer inte Bofors :D :rolleyes:

va va va, vad e de för speciellt på statt ikväll?!...kul att ja drack upp all alkohol igår o systemet e stängt nu då :huvet

Att jag "går av" mitt nattjobb om ca 4 timmar sen är jag ledig i 14 dagar...Ska bli så skööönt att få vara lite ledig.
Att jag har fått klart med alla sponsorer för nästa år.
Att det snart är vår..
Man kan ju inte göra annat än att le:)

//Magnus

Att efter jag satt bakom min dotter "14is" och hjälpte henne igång att köra moppe för första gången. Sen körde hon vår tävlingsmoppe en timme i sträck på lilla crossbanan i Veinge. Och fortare och fortare gick det. Stolt pappa !!! Det fick mig att le idag:tummenupp

Bifogat

• img-079.jpg
    img-079.jpg
    102.6 KB · Visningar: 154
Last edited:
ZwaniZ skrev:
2618546 Att efter jag satt bakom min dotter "14is" och hjälpte henne igång att köra moppe för första gången. Sen körde hon vår tävlingsmoppe en timme i sträck på lilla crossbanan i Veinge. Och fortare och fortare gick det. Stolt pappa !!! Det fick mig att le idag:tummenupp

Åh, en K50 :kär

Log gott när jag klev upp i morse och insåg att flytten är klar. Alla kartongerna borta. Så skönt.... :)

Regnet och min halsfluss fick mig att le idag. Det kunde ju faktiskt varit värre. :)

Planerat att vi ska dra till landet den 1/12. Tre människor och en tanke, det fick mej att le. Ska bli så gött att sitta framför brasan och supa skallen i bitar! Fiska och se Kia få bullfnatt av att få springa lös på tomten. Fiska upp storöringen om isen inte har lagt sig... *drömmer och ler*

/Carin

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...