Vad fick dig att le idag?

Mona

Vill inget,kan desto mer
Gick med
2 Nov 2005
Hoj
BMW F650GS alias Roland!
Följande historia levererad via mail från min mamma fick mig att le idag:

Ägaren till en kinesrestaurang har precis gift sig. Och bruden är oskuld.
Sanningen är den att han inte är så väldigt erfaren han heller. På
bröllopsnatten kryper hon ner naken mellan lakanen medans hennes make
klär av sig. Så kommer även han till sängen och lägger sig jämte sin
nyblivna fru.

"My dalling" säger han, "I know dis yo filst time and you velly, velly
flighten.
I plomise you, I give you anyting you want, I do anyting, just anyting
you want, you say.

Whatchou want?" frågar han och försöker låta erfaren, vilket han
hoppas skall imponera på hans jungfruliga brud.

En eftertänksam tystnad följer och han väntar tålmodigt - och med
spänning på hennes önskemål.
Hon svarar slutligen lite blygt och osäkert:
" I would like ........ nummbel 69 "

Mer eftertänksam tystnad, denna gången från hans sida:
"Do you want ....... beef with bloccoli?"

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
X-11
Jag garva så jag nästan ramla av bänken när jag läste denna.

Bifogat

• elvis.JPG
    elvis.JPG
    58.4 KB · Visningar: 249

Dr.Bike

Guest
Denna:

Det var en gång en häst och kyckling som var ute och gick, plötsligt
så trillade hästen ner i ett lerhål.

- "Hjälp!!!", skrek hästen, "hämta husbonden så att han kan hjälpa mig
upp!!"
"Lugn och fin", svarade kycklingen, "jag ska hämta hjälp".

Så kycklingen sprang upp till boningshuset och hämtade husbondens BMW,
körde ner till hålet, band ett rep i dragkroken och med en repögla kunde han
få repet runt hästen.
När allt var klart hoppade han in i bilen och körde sakta framåt så att
hästen drogs upp.

Några dagar senare var hästen och kycklingen åter igen ute och gick, nu bar
det sig inte
bättre utan att kycklingen trillade ner i hålet.

- "Hjälp!!!", skrek kycklingen, "hämta husbonden så att han kan hjälpa mig
upp!!"
"Lugn, lugn, lugn", svarade hästen, så ställde han sig över hålet, släppte
ut "trollspöet",
svankade och sa:
"Ta tag i min penis så drar jag upp dig".

Kycklingen högg tag, hästen rättade på ryggen och kycklingen åkte upp.

Vad kan vi då lära oss av denna historia??

Jo: "If you got a dick like a horse, you dont need a fancy car to pick up chicks"

Gabor

Guest
Enkelt sätt att förstora brösten

En man hade tröttnat på att hans hustru hela tiden frågade om hur hon såg ut. Att han hade köpt en helkroppsspegel till henne hjälpte inte. En dag när hon stod och betraktade sig själv, började hon beklaga sig över att hennes bröst var för små.

Mannen kom då med ett förslag. — "Om du tar lite toalettpapper och gnider det mellan dina bröst en gång om dagen så ska du nog se att dina bröst kommer att bli större".

Villig att pröva vad som helst för sitt utseendes skull, hämtade kvinnan en bit papper och började gnida.

- "Hur lång tid tar det här innan det börjar verka?" frågade kvinnan.

- "Dom kommer att bli större inom ett par år" svarade mannen.

Kvinnan slutade sin behandling och frågade: — "Varför skulle mina bröst bli större efter ett par år bara för att jag gnider toapapper mellan dom?"

Mannen ryckte på axlarna och log. — "Varför inte? Har det funkat på ditt arsle så funkar det väl på brösten."

Mannen överlevde. Med hård träning och sjukgymnastik kommer han kanske t.o.m att kunna gå igen.

--------------------------------------------------------------------------------

Flickan, pojken och pappan
En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne:

"Älskling, kan du ge mig en avsugning?
Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det."
Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?"
Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?"
Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover."
Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt."
Han (kåt som ett djur): "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!
Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte..."
Han: "Jo, det kan du. Snälla?"
Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte..."
Han: "Jag ber dig..."

Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:

"Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefone
--------------------------------------------------------------------------
Gumman som slog vad
En liten, krokig gammal gumma kom en dag in på Handelsbanken. Med sig hade gumman en bärkasse med sedlar.

Hon insisterade på att hon måste prata med bankdirektören för att öppna ett sparkonto eftersom det "rörde sig om mycket pengar!"

Efter mycket dividerande fram och tillbaka, lät kassapersonalen henne träffa bankdirektören (kunden har ju alltid rätt). Bankdirektören frågade henne hur mycket hon ville sätta in. "1.750.380!", svarade tanten och tömde bärkassen på skrivbordet.

Direktören blev av förståeliga skäl nyfiken på hur tanten kommit över så mycket pengar i kontanter. Han frågade därför henne, "Bästa damen, jag måste bara fråga var Ni fått tag i alla pengarna."

"Jag slår vad," svarade den gamla gumman.
"Slår vad? Hur menar ni?"
"Tja, till exempel skulle jag kunna sätta 250.000 spänn på att du har fyrkantiga testiklar!
"Ha!" skrattade bankdirektören. "Det är ett vansinnigt vad, du kan aldrig vinna!"
Gumman utmanade direktören, "Så då är vi överens om vadet?"
"Visst," sa bankmannen, "Jag sätter 250.000 kr på att mina testiklar inte är fyrkantiga!"
Den lilla gumman sa då, "OK, men eftersom det är mycket pengar inblandade så undrar jag om jag kan ta med min advokat som vittne, klockan 10 skulle passa oss?"
"Ni är välkomna!" svarade bankdirektören självsäkert.

Senare den kvällen, blev direktören mycket nervös inför vadslagningen, och spenderade en lång stund framför spegeln med att kolla sina testiklar. Han kollade från ena sidan, vände sig och kollade andra sidan, om och om igen. Han kände noggrant igenom dem tills han var absolut säker på att hans kulor inte var fyrkantiga och det inte fanns någon chans att han skulle förlora vadet.

Morgonen därefter, prick 10.00, dök den gamla damen upp, med sin advokat, på bankdirektörens kontor. Hon presenterade advokaten för bankchefen och upprepade vadet:
"250.000 kr på att direktörens testiklar är fyrkantiga!" Bankdirektören bekräftade att han accepterade vadet varpå gumman bad honom att dra ner byxorna.
Bankdirektören gjorde som hon sa. Tanten kikade noggrant på hans testiklar och frågade om hon fick känna på dem.
"Tja," sa bankmannen, "250.000 är mycket pengar, så jag antar du har rätt att göra en fullständig undersökning."

I samma stund, så märkte bankchefen att advokaten stod och sakta slog huvudet i väggen. Bankdirektören frågade den gamla damen, "Vad tusan är det med din advokat?"

Hon svarade, "Inget särskilt, förutom att jag slog vad med honom att jag idag, kl 10.00, skulle ha Handelsbankens direktörs testiklar i min hand."

Last edited:

Kia

Guest
Log stort när jag insåg att det är fredag idag med allt vad det innebär för en stackars svensson....

Lövbiff, pommes, bea-sås, nuppa och sen en film....

:rolleyes:

Nha, nåt sånt...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log nu..när jag insåg att jag INTE hallucinerade då jag såg något som kröp på min skärm..det var en nyckelpiga..vete fasen var den kom från men söt var den..
:)

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
3800:- i en pokerturnering:) det betalar både carbon-skärmen och tjejjens julklapp:D ja ler ännu faktiskt...

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Fick ett sms av en tjej med följande text......

Borde egentligen inte fråga, men jag behöver det verkligen. Har inte haft det på evigheter, kan känna hur den glider in hård och styv. Och kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa längtan min. Är desperat och behöver din hjälp, du tycker säkert jag är fräck men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken:

Kan jag få ett tuggumi av dig?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Maxxi skrev:
2631606 Fick ett sms av en tjej med följande text......

Borde egentligen inte fråga, men jag behöver det verkligen. Har inte haft det på evigheter, kan känna hur den glider in hård och styv. Och kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa längtan min. Är desperat och behöver din hjälp, du tycker säkert jag är fräck men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken:

Kan jag få ett tuggumi av dig?

Ja skulle bli tokig, sitta där me halvbånge redan o sen, fjooooomp... nej fyyy.. :gnissla

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
watson skrev:
2631616 Shirin fick mig att le idag... :tummenupp You go girl!!

/Carin

:rodnar äsch då..

Jag log på vägen hem när jag insåg att jag var två millimeter från att cykla in i en stillastående taxibuss för jag hade huvudet vänt helt åt helt fel håll (alltså jag log när jag lyckades stanna)..det hade varit pinsamt...:rodnar

Last edited by a moderator:

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
AndreasNo skrev:
2631612 Ja skulle bli tokig, sitta där me halvbånge redan o sen, fjooooomp... nej fyyy.. :gnissla
Ja vet......:huvet Men av henne får jag ändå när jag vill :tuttar

RudaWorks

bonehead
Gick med
19 Dec 2005
Hoj
Honda cbr 929 -01
log som fan efter det att jag hämtat ut ett paket på posten. Det var en studsboll. Det var tydligen rea på dom i Sollefteå förra veckan. Jag fick en hem skickad utav en tjej som tyckte jag behövde leka av mig lite.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...