Vad fick dig att le idag?

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Log som fan när chefen talade om att jag får behålla jobbet.
Log ännu mer när han talade om att de kommer bli schemaändringar som innebär mindre jobb men bättre betalt.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Log när jag läste min gb... Tackar alla gulliga!
Log mycket när gubbarna på sjukgympan förbjöd mej att förtsätta köra hoj :D ! Det har de mycket för!!:pannkyss

/Carin

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Mina barn fick mig att le idag, som alla dagar. Albin med sina sklna kommentarer och tankar, som de flesta tre och ett halvt åringar.
Först drack han ett glas juice, bad om påfyllning men tog inte glaset ur min hand för "Jag ska bara pilla lite på snoppen först." :) Sedan drack han upp det också.
Ella och Måns för att man börjar få härliga kontaktleenden och små lustiga skratt från dem nu, det är drygt fyra månader sedan de föddes men de var två månader tidiga. Barnen gör mig sjukt glad och stolt bara av att tänka på dem. :)

MikkE

Guest
Fick mitt intenet idag efter 6 eller 7 veckors väntan. Har suttit framför datorn sedan kl 17 och ska jobba om 4½ timme. Bitter? Nej nej, för på fredag ska jag åka till sthlm för att hälsa på en mkt god vän. Ler varje dag för att jag ska hälsa på på fredag.

:)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Gustav O skrev:
2625146 Mina barn fick mig att le idag, som alla dagar. Albin med sina sklna kommentarer och tankar, som de flesta tre och ett halvt åringar.
Först drack han ett glas juice, bad om påfyllning men tog inte glaset ur min hand för "Jag ska bara pilla lite på snoppen först." :) Sedan drack han upp det också.
Ella och Måns för att man börjar få härliga kontaktleenden och små lustiga skratt från dem nu, det är drygt fyra månader sedan de föddes men de var två månader tidiga. Barnen gör mig sjukt glad och stolt bara av att tänka på dem. :)
:D :yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler varje gång jag tänker på eller träffar min mormor. Hon är min ängel, bästa vän och bara ascool rakt igenom.

Sedan log jag när jag hittade 500kr i min jacka som jag hade glömt OCH igen när jag utförde en äckligt snygg fickparkering utanför mitt hus:tuttar :yoparty

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Gustav O skrev:
2625146 Mina barn fick mig att le idag, som alla dagar. Albin med sina sklna kommentarer och tankar, som de flesta tre och ett halvt åringar.
HAhah, blev glad när jag läste det :yoparty :rofl

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det är inte mycket som får mig att le, men händer det så är det undantagslöst för att det händer nåt dåligt för nån annan. Idag till exempel, så stod det en man i en skåpbil intill vägkanten vid ett rödljus. Jag stod som andra bil i kön och väntade på grönt. Innan han klev in signalerade han att han ville bli utsläppt framför mig. Jag nickade. Precis när han satt sig i bilen belv det grönt. Inte fan väntade jag på att han skulle få igång bilen och skit. Jag åkte. Han blev stående där ett tag medan alla andra åkte förbi. Då log jag.

Jag brukar jävlas med min omvärld i princip konstant också. Kunder får bära i den smutsiga änden av möbler och så. Jag ler inombords när deras dyra skjortor och kavajer blir jätteskitiga. :mad:

Ja, jag kanske är lite bitter och inåtvänd. Lite, bara.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mattias skrev:
2626557 Det är inte mycket som får mig att le, men händer det så är det undantagslöst för att det händer nåt dåligt för nån annan. Idag till exempel, så stod det en man i en skåpbil intill vägkanten vid ett rödljus. Jag stod som andra bil i kön och väntade på grönt. Innan han klev in signalerade han att han ville bli utsläppt framför mig. Jag nickade. Precis när han satt sig i bilen belv det grönt. Inte fan väntade jag på att han skulle få igång bilen och skit. Jag åkte. Han blev stående där ett tag medan alla andra åkte förbi. Då log jag.

Jag brukar jävlas med min omvärld i princip konstant också. Kunder får bära i den smutsiga änden av möbler och så. Jag ler inombords när deras dyra skjortor och kavajer blir jätteskitiga. :mad:

Ja, jag kanske är lite bitter och inåtvänd. Lite, bara.

Mohaha..jag sade ju att skadeglädje var välkommet i denna tråden :D Skönt med lite balans ;)

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Jag ler inombords varje gång jag ser mina barn förstås :pannkyss

Möjligt att den här är gammal, men den fick mig att le tidigare ikväll då...

En man är ute och promenerar på en strand i Kalifornien och funderar över livet när han helt plötsligt utbrister: Herre, uppfyll en önskan åt mig!

Plötsligt fylls himlen av mörka moln över hans huvud och han hör Gud säga med mörk röst: Eftersom du har försökt att vara mig trogen på alla sätt, ska jag uppfylla en av dina önskningar.

Mannen: Herre, bygg mig en bro till Hawaii så jag kan åka dit när jag vill.

Gud svarar: Din önskan är mycket materialistisk. Tänk dig hur mycket tänkande och arbete det krävs för att den ska gå att bygga. Tänk bara på pelarna som ska gå ända till botten på oceanen! Tänk dig hur mycket betong och stål det skulle gå åt! Jag kan göra det, men det är väldigt svårt för mig att uppfylla dina önskningar om så världsliga ting. Ta dig lite mer tid och fundera ut en annan önskan.

Mannen tänkte en lång stund, till slut sade han: Herre, jag har varit gift och skilt mig fyra gånger. Alla mina fruar har sagt att jag är okänslig och inte bryr mig om dem. Jag önskar att jag kunde förstå mig på kvinnor. Jag önskar att jag kunde förstå hur de känner inombords. Jag vill veta hur de tänker när de vägrar prata med mig, varför de gråter och vad de menar när de säger "ingenting". Jag vill verkligen veta hur man gör en kvinna verkligt lycklig.

Det blir tyst en stund, sedan säger Gud: Vill du ha två eller fyra filer på bron?

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Gustav O skrev:
Detta fick mej o le idag :) och kom och tänka på när min huligan var 4 och vi satt i soffan och skulle kolla in Boliboompa när han plötsligt utbrister: Mamma..när jag leker med min snopp så blir den jättestooor!! :D

Vill inte veta idag vad han säger till flickor då han har blivit 19 år :)

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Matulda skrev:
2627030 Detta fick mej o le idag :) och kom och tänka på när min huligan var 4 och vi satt i soffan och skulle kolla in Boliboompa när han plötsligt utbrister: Mamma..när jag leker med min snopp så blir den jättestooor!! :D

Vill inte veta idag vad han säger till flickor då han har blivit 19 år :)

Men va faen det är ju min Grande Finale raggningsreplik, när inget annat kan man ju alltid tala om det i alla fall!!!:D :D

Det som fått mig att le idag i alla fall efteråt, var när jag vakna med en vovve över mitt ansikte, som dessutom vart skitsne när jag väcker henne när hon sover sin skönhetssömn, knäpp vovve:tummenupp

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
lappmögel skrev:
2627045 Men va faen det är ju min Grande Finale raggningsreplik, när inget annat kan man ju alltid tala om det i alla fall!!!:D :D

Det som fått mig att le idag i alla fall efteråt, var när jag vakna med en vovve över mitt ansikte, som dessutom vart skitsne när jag väcker henne när hon sover sin skönhetssömn, knäpp vovve:tummenupp
:D hade en lika morgontrött hund..ville helst inte gå utanför dörren före kl 10.00 Kan det ha ngt att göra med ägarna:va :)

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Matulda skrev:
2627050 :D hade en lika morgontrött hund..ville helst inte gå utanför dörren före kl 10.00 Kan det ha ngt att göra med ägarna:va :)

Nääää det kan jag aldrig tro, hyyysssh tror hon börjar sträcka på sig, då är det nog bara en timme eller så till hon vill ut o morgonkissa. Som sagt var knäpp vovve :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...