Ah, ja, har hunnit bli frisk sen dess.![]()
Kul för dig, tror jag precis fick upp en lunga.
Ah, ja, har hunnit bli frisk sen dess.![]()
Kul för dig, tror jag precis fick upp en lunga.
Jag tror det hjälper karriären om du visar upp dina kunskaper i "helikoptern" åt närmaste, för uttagningen ansvariga, befäl.
Manligt eller kvinnligt befäl, vilket är att föredra tror du?![]()
Manligt eller kvinnligt befäl, vilket är att föredra tror du?![]()
Försök få med en av varje för att vara säker
Själv garvade jag när jag insåg att blicken blir skum med åren. Höll på att få ett reglemente uppläst för mig i telefonen. Jag lyssnar bäst när jag vankar av och an. Vankar förbi växterna på kontoret och ser ett blad som mörknat och trillat ner på golvet. Plockar upp det när jag ändå passerar. Det var mjukt. Och djupt. Och inte ett löv utan hundbajs från en av kontorshundarna som inte hunnits rastas.
Kul att hålla sig professionell i telefonen samtidigt som ena näven är doppad i bajs![]()
Försök få med en av varje för att vara säker
Själv garvade jag när jag insåg att blicken blir skum med åren. Höll på att få ett reglemente uppläst för mig i telefonen. Jag lyssnar bäst när jag vankar av och an. Vankar förbi växterna på kontoret och ser ett blad som mörknat och trillat ner på golvet. Plockar upp det när jag ändå passerar. Det var mjukt. Och djupt. Och inte ett löv utan hundbajs från en av kontorshundarna som inte hunnits rastas.
Kul att hålla sig professionell i telefonen samtidigt som ena näven är doppad i bajs![]()
Hmm, taskigt läge att skrika "FAAAAN!", i telefonen?![]()
Euuuuuuuuuuw
Hade det hänt mig hade jag kräkts rakt ut, väldigt känsliga kräkreflexer. Kul om man pratar med en kund.![]()
Jag garvade.
Ännu mer när hundägaren skulle städa upp och nästan spydde då. Pannvensspräckning.
Måste vara kul att ha så artiga arbetskamrater?Att min bakning blev succé på jobbet. (Förutom att kollegorna kommer tjata om att jag ska göra om det varje fredag nu).
Måste vara kul att ha så artiga arbetskamrater?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |