Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tror det hjälper karriären om du visar upp dina kunskaper i "helikoptern" åt närmaste, för uttagningen ansvariga, befäl.

Manligt eller kvinnligt befäl, vilket är att föredra tror du?:va

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Manligt eller kvinnligt befäl, vilket är att föredra tror du?:va

Försök få med en av varje för att vara säker:yoparty

Själv garvade jag när jag insåg att blicken blir skum med åren. Höll på att få ett reglemente uppläst för mig i telefonen. Jag lyssnar bäst när jag vankar av och an. Vankar förbi växterna på kontoret och ser ett blad som mörknat och trillat ner på golvet. Plockar upp det när jag ändå passerar. Det var mjukt. Och djupt. Och inte ett löv utan hundbajs från en av kontorshundarna som inte hunnits rastas.
Kul att hålla sig professionell i telefonen samtidigt som ena näven är doppad i bajs :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Själv garvade jag när jag insåg att blicken blir skum med åren. Höll på att få ett reglemente uppläst för mig i telefonen. Jag lyssnar bäst när jag vankar av och an. Vankar förbi växterna på kontoret och ser ett blad som mörknat och trillat ner på golvet. Plockar upp det när jag ändå passerar. Det var mjukt. Och djupt. Och inte ett löv utan hundbajs från en av kontorshundarna som inte hunnits rastas.
Kul att hålla sig professionell i telefonen samtidigt som ena näven är doppad i bajs :D

Hmm, taskigt läge att skrika "FAAAAN!", i telefonen? :va

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Jag har varit ute och busat på en vespa idag, då log man allt lite innanför hjälmen! :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Euuuuuuuuuuw :zpy

Hmm, taskigt läge att skrika "FAAAAN!", i telefonen? :va

Hade det hänt mig hade jag kräkts rakt ut, väldigt känsliga kräkreflexer. Kul om man pratar med en kund. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att min bakning blev succé på jobbet. (Förutom att kollegorna kommer tjata om att jag ska göra om det varje fredag nu).

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan, man har ett rätt bra jobb ändå... :D

Morgonen bestod av ett kort teoriprov på radiosystem och handhavande, snabb utbildning på kryptotelefon, därefter packning inför nästa veckas övning och sedan ledig. Fri från kl ett ca :)

Igår satt jag hela dagen i en Mercedes (g)eländewagen och åt godis, hoppade ur ungefär en gång i timmen och gjorde sambandsprov och sen körde vi vidare. Satt i värmen och gottade mig, snackade skit med polarna och bara njöt av åkturen (slapp dessutom köra då jag ännu inte fått förarbevis). Kompisen på grannpluton hade spenderat natten i en blöt puppa (enmanstält/påse) och hela dagen sittandes ute i en dunge hållandes uppsikt över "fienden" :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Chefernas reaktion när jag bad om ledigt för att sitta med på miljödomstolen. De blev lite fundersamma, men sedan väldigt nyfikna på vad det hela handlade om.:hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati