Vad fick dig att le idag?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Pojken 6 år sitter tyst en stund i soffan, sen frågar han om jag vet vad som är äldst i världen.

Efter att ha svalt "mamma" blev det ett förstrött nej.

Varvid han säger havet....

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
En hord fasaner spatserade förbi fönstren imorse. Sådär 25-30 stycken nånting. Någon borta i farmen där de odlar dem för att ha dem till att låta hundar bita ihjäl dem måste ha glömt att stänga dörren :hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
En hord fasaner spatserade förbi fönstren imorse. Sådär 25-30 stycken nånting. Någon borta i farmen där de odlar dem för att ha dem till att låta hundar bita ihjäl dem måste ha glömt att stänga dörren :hihi

Du underskattar fasanerna... de hade ju planerat den här rymningen i flera månader!!! :fakta

höns.jpg

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Klippt från bloggen http://fredrik.cafe.se/

"Min frus instruktioner till mig när hon fick höra att jag skulle till svenska ambassaden var kort och gott: ”Du får antingen prata med folk eller bli full, Fredrik. Du får inte göra båda.”

(Viss igenkänningsfaktor får mig att le...)

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Sökte lite efter en cirkelsåg när tjejen tipsar..

-Webhallen hade några från Bosch.

-Webhallen? Nä det har du nog fått om bakfoten svarar jag lite självsäkert.

15 produkter hade dom vid sökning med ordet "cirkelsåg", kanske det sista stället jag spontant skulle söka efter en cirkelsåg ;) Världen är upp och ner, snart börjar dom väl sälja livsmedel på bensinmackar också...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Diskuterade halloweendräkter med en tjejkompis och nämner att jag letat förgäves efter färgade scleralinser (stora linser som gör hela ögat ink ögonvitan enfärgat svart) till en zombiedräkt att bära på helgens fest. Helt plötsligt häver hon ur sig att "Ett par såna har ju jag liggande... Köpte dem men använde dem aldrig. Vill du ha dem?"

Vad säger man? :D Världens timing har hon också, hinner precis möta upp henne och få linserna innan vi ska ut! Jackpot!:banana Man har bra sjysta kompisar :) :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Diskuterade halloweendräkter med en tjejkompis och nämner att jag letat förgäves efter färgade scleralinser (stora linser som gör hela ögat ink ögonvitan enfärgat svart) till en zombiedräkt att bära på helgens fest. Helt plötsligt häver hon ur sig att "Ett par såna har ju jag liggande... Köpte dem men använde dem aldrig. Vill du ha dem?"

Vad säger man? :D Världens timing har hon också, hinner precis möta upp henne och få linserna innan vi ska ut! Jackpot!:banana Man har bra sjysta kompisar :) :tummenupp

Pics or...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...