Taget ur sitt sammanhang, men denna mening var vad som fick mig att dra på smilbanden idag.
"Du postar även denna tråd i fel forum. Det är "MC-relaterat". inte "jag är gnällig och vill ha uppmärksamhet"-forumet. "
Jag älskar detta forum
Inte för att jag har för vana att ens reflektera över hur bilar ser ut men idag såg jag en down town förortsbil modell Nissan Joke, ni vet den där franska bilen som visats ganska flitigt på reklam (har jag hört). Där kom den i mörkret och när jag bara såg lysena undra jag vad det var för månlandare som kom farande = den hade enbart p-ljus/dimljus tända. Det såg för jefla roligt ut när den kom lite närmare, ni vet sådär att man börjar spontangarva för sig själv Inte blev det bättre av att bilfan blinka sig genom 200m högerkurva strax efter...
Sökte efter någon bild med den lyktkombinationen på denna bil men jag är uppenbarligen inte ensam om att tycka att det är freak show för ingen verkar ha tagit den bilden
Dom ser ju förjävliga ut även i dagsljus så folk borde inte fota dom alls. Med eller utan ljuskombinationer.
Beror ju på, ställ den bredvid en Multipla så blir den nog ganska fager i jämförelse. I övrigt hänvisar jag till mitt obefintliga intresse för bilars utseende
Vid frukostbordet i morse mellan mig och min 4-åriga son;
-Pappa, jag vill åka till månen idag.
-Det tar jättelång tid att åka till månen. Det hinner vi inte idag. För övrigt har vi ingen månraket.
-Kan vi inte köpa en månraket då?
-Var gör man det?
-I månraketaffären.
-Var ligger den?
-Bredvid Biltema.
Drog med sambon ut i kylan och nattmörkret igår för att få en vettig bild med mig i stället, fast utan hjälm till KTMs tävling. Har ju en försvarlig mängd bilder på mig själv i stället med hjälmen på, de flesta dessutom på väg genom en eller annan kurva... Jaja, sambon klagade lite över temperaturen, men fick iaf till några halvdana bilder som jag förutom att skicka den bästa till KTM la upp på FB.
Det blev ett par kommentarer om stormtrooper, annars var den rätt många positiva omdömen, alltid trevligt med sånt. Men vitt skinnställ är förbannat snyggt, så det fula trynet på toppen gjorde ju inte så mycket ändå.
Drog med sambon ut i kylan och nattmörkret igår för att få en vettig bild med mig i stället, fast utan hjälm till KTMs tävling. Har ju en försvarlig mängd bilder på mig själv i stället med hjälmen på, de flesta dessutom på väg genom en eller annan kurva... Jaja, sambon klagade lite över temperaturen, men fick iaf till några halvdana bilder som jag förutom att skicka den bästa till KTM la upp på FB.
Det blev ett par kommentarer om stormtrooper, annars var den rätt många positiva omdömen, alltid trevligt med sånt. Men vitt skinnställ är förbannat snyggt, så det fula trynet på toppen gjorde ju inte så mycket ändå.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|