Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Överraskningsgokart på lillebrors födelsedag. :D
Däcken var snorhala efter 2-3 varv, jag vägde lite för mycket så för att hålla samma tempo som den snabbaste fick jag köra så att jag hade släpp genom kurvorna lite sådär, vilket när jag försökte köra snabbare för att ta ledningen gjorde att jag snurrade runt och hängde mig på curbsen. :D
Jävlar vad kul! :D

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
HAhahahaha! Arbetsgivaren sket i det blå skåpet när han skickade min lönespecifikation!

Nu har man kontakt med facket å nu jävlar skall han få hålla telefon ifrån örat! Om han inte svarar ja då får jag ta mina knogar å åka till kontoret :smasha

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Taget ur sitt sammanhang, men denna mening var vad som fick mig att dra på smilbanden idag.

"Du postar även denna tråd i fel forum. Det är "MC-relaterat". inte "jag är gnällig och vill ha uppmärksamhet"-forumet. "

Jag älskar detta forum :kär

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Taget ur sitt sammanhang, men denna mening var vad som fick mig att dra på smilbanden idag.

"Du postar även denna tråd i fel forum. Det är "MC-relaterat". inte "jag är gnällig och vill ha uppmärksamhet"-forumet. "

Jag älskar detta forum :kär

Hahahaha

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Inte för att jag har för vana att ens reflektera över hur bilar ser ut men idag såg jag en down town förortsbil modell Nissan Joke, ni vet den där franska bilen som visats ganska flitigt på reklam (har jag hört). Där kom den i mörkret och när jag bara såg lysena undra jag vad det var för månlandare som kom farande = den hade enbart p-ljus/dimljus tända. Det såg för jefla roligt ut när den kom lite närmare, ni vet sådär att man börjar spontangarva för sig själv :tummenupp Inte blev det bättre av att bilfan blinka sig genom 200m högerkurva strax efter...

Sökte efter någon bild med den lyktkombinationen på denna bil men jag är uppenbarligen inte ensam om att tycka att det är freak show för ingen verkar ha tagit den bilden ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Inte för att jag har för vana att ens reflektera över hur bilar ser ut men idag såg jag en down town förortsbil modell Nissan Joke, ni vet den där franska bilen som visats ganska flitigt på reklam (har jag hört). Där kom den i mörkret och när jag bara såg lysena undra jag vad det var för månlandare som kom farande = den hade enbart p-ljus/dimljus tända. Det såg för jefla roligt ut när den kom lite närmare, ni vet sådär att man börjar spontangarva för sig själv :tummenupp Inte blev det bättre av att bilfan blinka sig genom 200m högerkurva strax efter...

Sökte efter någon bild med den lyktkombinationen på denna bil men jag är uppenbarligen inte ensam om att tycka att det är freak show för ingen verkar ha tagit den bilden ;)

Dom ser ju förjävliga ut även i dagsljus så folk borde inte fota dom alls. Med eller utan ljuskombinationer.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Vid frukostbordet i morse mellan mig och min 4-åriga son;

-Pappa, jag vill åka till månen idag.
-Det tar jättelång tid att åka till månen. Det hinner vi inte idag. För övrigt har vi ingen månraket.
-Kan vi inte köpa en månraket då?
-Var gör man det?
-I månraketaffären.
-Var ligger den?
-Bredvid Biltema.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tydligen vunnit ett par hörselskyddskåpor med radio och lite annat lull värda 1200 kr, inte fel! :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Vid frukostbordet i morse mellan mig och min 4-åriga son;

-Pappa, jag vill åka till månen idag.
-Det tar jättelång tid att åka till månen. Det hinner vi inte idag. För övrigt har vi ingen månraket.
-Kan vi inte köpa en månraket då?
-Var gör man det?
-I månraketaffären.
-Var ligger den?
-Bredvid Biltema.

Min fyraåring har inte så mkt bra svar, däremot frågor.
-Hur gör man barn?
-det görs i mammans mage.

[Berättar om spermier...]

-Men hur kommer den dit?
-Den kommer från pappans pung.
-Hur kommer spermien dit?
:gnissla :3freak

4-åring - pappa = 1 - 0

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Bjuden på lunch på O´Learys och bokat 2014 års första kundevent. :banana

Om man kan vara glad åt litet så har man mycket att vara glad åt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Drog med sambon ut i kylan och nattmörkret igår för att få en vettig bild med mig i stället, fast utan hjälm till KTMs tävling. Har ju en försvarlig mängd bilder på mig själv i stället med hjälmen på, de flesta dessutom på väg genom en eller annan kurva... Jaja, sambon klagade lite över temperaturen, men fick iaf till några halvdana bilder som jag förutom att skicka den bästa till KTM la upp på FB.
Det blev ett par kommentarer om stormtrooper, annars var den rätt många positiva omdömen, alltid trevligt med sånt. Men vitt skinnställ är förbannat snyggt, så det fula trynet på toppen gjorde ju inte så mycket ändå. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Drog med sambon ut i kylan och nattmörkret igår för att få en vettig bild med mig i stället, fast utan hjälm till KTMs tävling. Har ju en försvarlig mängd bilder på mig själv i stället med hjälmen på, de flesta dessutom på väg genom en eller annan kurva... Jaja, sambon klagade lite över temperaturen, men fick iaf till några halvdana bilder som jag förutom att skicka den bästa till KTM la upp på FB.
Det blev ett par kommentarer om stormtrooper, annars var den rätt många positiva omdömen, alltid trevligt med sånt. Men vitt skinnställ är förbannat snyggt, så det fula trynet på toppen gjorde ju inte så mycket ändå. :D

Skitsnygga bilder blev det o du är inte alls ful du är bara lite dum i huvet som tror det... :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Pics or it didn't happen...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...