Fru Lundahl heter hon, men hon är lite blyg...Jahapp, inte den som du nämnt tidigare i förbannat tråden väl?
Vad detta för skapelse?
Hon var inte redo för de stora familjesammanhangen än om jag uppfattat det hella korrekt.Nej, hittade en annan mycket finare clk med stora motornden är myyyyyys
![]()
As to compromising principles for money, I will add one detail left out of the film. When Apple decided not to reward early friends who helped, I gave them large blocks of my own stock. Because it was right. And I made it possible for 80 other employees to get some stock prior to the IPO so they could participate in the wealth.
I felt bad for many people I know well who were portrayed wrongly in their interactions with Jobs and the company. The movie ends pretty much where the great Jobs finally found product success (the iPod) and changed so many of our lives. I'm grateful to Steve for his excellence in the i-era, and his contribution to my own life of enjoying great products, but this movie portrays him having had those skills in earlier times.
Kollade text tv för att uppdatera mig om världsläget. Så här kan en rebellrörelse i Filipinerna heta
View attachment 396107
Finns text tv fortfarande? Coolt!
Fyrhjulsdrift och turbo fick mig att le, hoppas de fortsätter så hela vintern
Bästa julklapparna köper man själv![]()
Idag fick vi in en sån här på jobbet och vi försökte få tag i den i en timme minst för att släppa ut den igen, men det var en kvick liten gynnare.
Till slut lyckades vi i alla fall manövrera ut den genom garageporten varvid den sätter tassarna i den kalla snön, vänder och kutar in igen.
Nu bor den på jobbet ett tag
View attachment 396136
Will do, hoppas den inte får i sig glykol eller nåt så den dör.Ge den mat så äter den kanske inte upp inredningen![]()
Will do, hoppas den inte får i sig glykol eller nåt så den dör.
Funderar på att tämja den och döpa den till Svante.
Nope, den e min, bara min.Jag vill ha den.![]()
Nope, den e min, bara min.
om jag får tag i den.....
Will do, hoppas den inte får i sig glykol eller nåt så den dör.
Funderar på att tämja den och döpa den till Svante.
Den är ju hur söt som helst, man vill ju inget annat än klappa den.![]()
Idag fick vi in en sån här på jobbet och vi försökte få tag i den i en timme minst för att släppa ut den igen, men det var en kvick liten gynnare.
Till slut lyckades vi i alla fall manövrera ut den genom garageporten varvid den sätter tassarna i den kalla snön, vänder och kutar in igen.
Nu bor den på jobbet ett tag
View attachment 396136
Fru Lundahl heter hon, men hon är lite blyg...
Hon var inte redo för de stora familjesammanhangen än om jag uppfattat det hella korrekt.![]()
Nope, den e min, bara min.
om jag får tag i den.....
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |