PippiT
Professionell mobbare
Kan man le med hela kroppen så är det precis vad jag gör nu. Premiärturen med nyinköpta hojen avklarad.
Experiment nr 3 med laktritskladdkaka. Smeten var iaf jävligt god. Hoppas den smakar någorlunda likt efter att ha varit i ugnen.
Jag ler inte åt att hojen inte startade i morse och att jag fick kabla igång den när jag kom hem.
När man står i en kö, tex på Biltema, och är djupt inne i sin telefon, surfandes SH såklart. Är det kul att lämna liite för långt avstånd till den andra kunden som står före i kön. Personerna bakom blir så otroligt stressade. Räcker med en halvmeter för mkt avstånd så börjar dom krypa upp i nacken som om dom försöker trycka fram en, fast utan att röra.
Jösses, det är en kul vardagssyssla
När man står i en kö, tex på Biltema, och är djupt inne i sin telefon, surfandes SH såklart. Är det kul att lämna liite för långt avstånd till den andra kunden som står före i kön. Personerna bakom blir så otroligt stressade. Räcker med en halvmeter för mkt avstånd så börjar dom krypa upp i nacken som om dom försöker trycka fram en, fast utan att röra.
Jösses, det är en kul vardagssyssla
Återkom och berätta.
Vänta nu, du menar alltså att du kablade igång den när du kom HEM?
Puttade du hem den?
Smaken var nästan där jag vill ha den nu, nu ska bara kladdigheten prickas rätt med. Och se om jag kan hitta något som lyfter fram lakritssmaken lite till.
Smaken var nästan där jag vill ha den nu, nu ska bara kladdigheten prickas rätt med. Och se om jag kan hitta något som lyfter fram lakritssmaken lite till.
Jag brukar lämna en lucka till framförvarande.
I småbyarnas affärer reageras det inte.
I Småstäderna stressar det upp de bakomvarande.
I större städer får de panik.
Jag tror att Göteborg är en stor småstad.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|