Men det är ju i alla fall positivt att du gillar dig själv.
Det sa jag inte.
Men det är ju i alla fall positivt att du gillar dig själv.
Den väldigt söta ambulanssjuksyrran som var inne på jobbet nyss. Luktade väldigt gott också...
Kom du så nära? ;-)
This is your chance! For sale is a most SPLENDID bike!
* Slender 28" RIMS!
* Amazing unisex FRAME!
* Go REALLY fast with no less than 10 (yes that is TEN!) gears!
* Mudguard front AND rear!
* Powerfull 2-wheel BRAKES for quick stops!
* RAMSHORN handlebar for extra steering!
* A more than functional BELL with super TINGLE!
* Lights with sparkling BATTERY power! No more noisy, heavy, lame old dynamo!
* Latest fashion pink and white color with mesmerizing FADING effect! (WOW!)
But wait! That's not all!
If you buy now you ALSO get mandatory REFLEXES! You get a massive LUGGAGE RACK! You get a mega practical SIDE STAND! You get NO LOCK whatsoever! Experience the thrill of not knowing if your bike will be where you left it!
And the real crown of this amazing one-time offer; you get the perfect SADDLE with minimalistic cushioning! It will surely teach your ass the important life lesson to go HARD or go home!
Not convinced yet? Let me tell you the price! For a mere 300 swedish crowns this unique, breathtaking, exquisite creation can be yours! Yes you read it right, only THREEHUNDRED!!!
Don't miss out on this once-in-a-lifetime offer to be the illest hipster in Umeå!
Buy it now! Dot it! Do it! You will regret it for the rest of your life if you don't!
Idag log jag över hur lättkränkta en del människor är, samtidigt som jag stör mej på att folk stör sej så lätt på saker. Skulle sälja en helt vanlig och lite risig cykel så jag skrev ihop en lång annonstext på ett halvhumoristiskt sätt.
Lade ut annonsen i 2 lokala facebookgrupper för beggade cyklar, annonsen blev bortplockad från den ena och jag blev permanent portad från den andra...
Jag brottas med att se vari den anses som stötande, känner mig rätt korkad....
View attachment 402053 tro till mänskligheten från de mest otippade hållet!
YEAS, tack vare telia kan jag nu prata i HD.
View attachment 402053 tro till mänskligheten från de mest otippade hållet!
Dagens händelse fick mig inte att le utan brista ut i gapskratt.....Jag är reggand på nån skitdejtingsida (badoo) fick mail om att jag hade fått en massa meddelande....loggade in o började läsa.....det var min exman (ihop i 10 år skilda i 3 år) som började flörta hej vilt med mig! Jag gapskrattade o skrattar fortfarande.
Så lustigt, måste vara nåt som går just nu...
Blev reggad på min spammejladress på sajten nulla.nu (tog bort ett "k" från adressen för att inte uppröra någon) och fick dagligen mejl ett tag om att någon ville ta kontakt med mig och att de andra medlemmarna lagt upp nya mer eller mindre explicita bilder på sig.
Själv misstänker jag att alla är män på den sajten, som på alla andra dejtingsajter, men utger sig för att vara kvinnor.
Tröttnade efter ett tag på att spammarkera alla dessa mejl och försökte logga in på sajten med nämnda mejladress. Lyckades på andra försöket(!) och avreggade mig.
Go figure. Identitetskapning är jobbigt ibland...
I efterhand kan jag inte låta bli att flina åt hela händelsen.
Hehe kan ju kanske vara något om du inte har provat det innan (skoja bara)
I mitt fall så finns det ju en anledning att han numera är EX!!
Åh jag kör inte gamla repriser.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |