Va blev det?Att jag snart är hemma med min nyinköpta hoj vid namn Birrdya.
Trevligt, då vill jag höra lite rappa påslag här utanför.En Suzuki GSX-R 600 -97
Trevligt, då vill jag höra lite rappa påslag här utanför.
Hur kom du på namnet, ramlade du i trappan?
Kom hem från en treveckors övning igår, inledde mina nio dagars ledighet med att först gå på dejt med sushi, film och armbrytning och sen sova 13 timmar Nej, jag har inte fått nog med sömn under övningen
Sambons yngsta dotter skulle bestämt köra cross idag. Crossen har stått och försmäktat i sin ensamhet i garaget sen den äldre dottern krashade i diket.
Hon la crossen ett par gånger och sprätte rakt upp i en rishög! Och lärde sig starta och stanna (med vältning). Snart kan hon nog fan köra. Då blir det att lura i henne att gå med i crossklubben och köra näsan av motståndarna.
Vår avstängning av en dörr idag
View attachment 401763
Men det är ju i alla fall positivt att du gillar dig själv.Läste ett sjukt bra inlägg i en gammal tråd och försökte "gilla" det.
Går inte att "gilla" egna inlägg...
Läste ett sjukt bra inlägg i en gammal tråd och försökte "gilla" det.
Går inte att "gilla" egna inlägg...
Det är nog det sämsta med det här forumet. Ibland skriver jag så vansinnigt bra saker och då är det faktiskt lite jobbigt att inte kunna gilla dem.
Den blev kul igen. Under tiden avspärrningen varit uppsatt så har det nu och då gått förbi folk och fnissat.
Idag hade någon tagit foto på den, skickat in till kontoret och tyckt det hela var ett förfärligt tilltag. Vi fick ta ner den. Kränkte väl de döda kanske
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|