Vad fick dig att le idag?

Snowman89

Guest
Den här lappen fick mig att le stort idag.
Den satt på bilen när jag gick ut till den för ett par timmar sedan.
20140322_225446.jpg

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Va precis ner och tog av överdragsskynket från hojen, fifan man blir knäsvag!! :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Trevligt, då vill jag höra lite rappa påslag här utanför.
Hur kom du på namnet, ramlade du i trappan?

Birrdya kommer från att jag och killen läser arabiska och när jag använde en app för att få rösten att läsa upp, hej mitt namn är Pippi så sa den Birrdya på mitt namn vilket enligt min lärare på folkuniversitetet är helt fel och att det inte betyder någonting. Men det fastnade och några kallar mig nu Birrdya men jag ger namnet till hojen. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kom hem från en treveckors övning igår, inledde mina nio dagars ledighet med att först gå på dejt med sushi, film och armbrytning och sen sova 13 timmar :D :banana Nej, jag har inte fått nog med sömn under övningen :näsblod :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sambons yngsta dotter skulle bestämt köra cross idag. Crossen har stått och försmäktat i sin ensamhet i garaget sen den äldre dottern krashade i diket.
Hon la crossen ett par gånger och sprätte rakt upp i en rishög! :D Och lärde sig starta och stanna (med vältning). Snart kan hon nog fan köra. Då blir det att lura i henne att gå med i crossklubben och köra näsan av motståndarna. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sambons yngsta dotter skulle bestämt köra cross idag. Crossen har stått och försmäktat i sin ensamhet i garaget sen den äldre dottern krashade i diket.
Hon la crossen ett par gånger och sprätte rakt upp i en rishög! :D Och lärde sig starta och stanna (med vältning). Snart kan hon nog fan köra. Då blir det att lura i henne att gå med i crossklubben och köra näsan av motståndarna. :D

De ska läras i tid. :)

Hejhå

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2012
Hoj
Rasad mille kraschad xt, g450x
Lämnade lillchabo oövervakad i några minuter, då passade han på att gräva efter en skatt i mjöpåsen och leka öken med det som hamnade på golvet.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Den blev kul igen. Under tiden avspärrningen varit uppsatt så har det nu och då gått förbi folk och fnissat.
Idag hade någon tagit foto på den, skickat in till kontoret och tyckt det hela var ett förfärligt tilltag. Vi fick ta ner den. Kränkte väl de döda kanske :3freak

Vissa muppar har inget eget liv och måste göra andras surt. Gör en ny och skyll på nån annan. :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0