Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har intagit vegetativt tillstånd på verandan på hyrstugan och lyssnar på våren i en behaglig sommaraktig kväll. Små fåglar, humlor, en och annan radfyra som tuffar runt på parkeringen, och ett högt tjo från depåboxarna. :D

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Italia Bike Center körde lite demo idag - först ut på lill-panigalen, besvikelse deluxe (kände igen allt jag ogillade med 1098an, trodde de hade städat lite, men icke)...så vidare till Hyperstradan, småbusig och glad pryl, men orkeslös (lilla modellen) - så över till målet för utflykten - Monster 1200S.

WOOOHOOOOOOOOO :yoparty

Kafferäsermoped extraordinaire. Fyfan. :crash Vill-ha.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Oh, och att få höra Mozz komma med tips i anekdotform till oss gröngölingar var fantastiskt roligt. :D :tummenupp

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Det här var mitt sista år i landet - jag kommer aldrig mera och ragga brudar här...aldrig:D
Jag försöker ragga på +30 men det skiter sig - dom dyker upp som bubblor

:rofl - fan asså - haha dom e fan otroliga.

Haha en kepskilles 17 åriga brud kan börja ragga sönder mig och nästan orsaka bråk
om det inte vore för min utmärkta diplomati:)

Jag är inte sjutton - jag är 40 - dags och dunsta...

5 st på 7 timmar - bra statistik:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Att jag satte en helt ok löptid (10,5 km på 53 min) trots att jag fastat i fem dygn varav tre varit ute i fält där jag fått jobba hårt och sova lite. Bunkrade lite kolhydrater under lunchen idag bara och sedan ut och springa. Formen kanske inte är så kass som man trodde ändå, lite trevligt :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Genomförde en dag som TL på avrostning med SMC. Stort tack till er som var med! Både personal och deltagare. Jag hade en toppendag! :banana

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Stort leende idag när sms kom om att mitt nya skinnställ ligger på posten o väntar :banana
Vill nu bara slänga mig hem från jobbet!:D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Satt på jobbet och gjorde mitt bästa för att tänka på själva jobbet och inte de fyra dagarna på gelleråsen, vilket väl gick sådär. När en av polarna som var i farten och fotade på lördagen lade upp en bild på mig så dök den och en annan bild från någon av de absolut första gångerna jag körde bana, för inte speciellt länge sedan (ett år mellan bilderna ungefär). :hihi Man ser en viss skillnad.
gröndal.jpggelleråsen.jpg

På den första bilden är det mer av ett "jaa, men här välter jag väl in i kurvan då" :rodnar
Det bästa med bilden från gröndal är nog ändå att när jag körde kändes det som om jag lutade mig sjuuukt mycket av hojen. :rofl

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Min PT har fått mig att uppnå bättre resultat med träningen. Skönt att få valuta för pengarna! Min hållning och styrka är bättre. Att jag minskat i midjemått gör inte ont det heller... Ja, jag är fåfäng. :)

Nu ska jag "bara" lära mig köra hoj med bättre spår och gaskontroll också. Då blir jag både snygg och snabb.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Drog på mig brallorna och skulle spänna bältet, och upptäcker att det behöver dras in ett till hål för att sitta ordentligt och hålla de nuförtiden alldeles för stora jeansen uppe. Fan, snart är jag ju nästan smal igen!
:banana

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...