Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Skruvade isär laptimern och bytte batteri, och den vaknade till liv! :banana
Nu ska jag bara lyckas få liv i den andra halvan också, det batteriet verkade tvärdött och några extra sådana hade jag inte liggandes. En tur till nån affär igen då.

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Köpte en tankväska och när jag tog isär den upptäckte jag att magnetbotten var löstagbar och kunde fungera som ett utmärkt kartfodral, vilket egentligen är det jag behöver mest. Helt perfekt, två bra prylar i en!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kollade på MotoGPracet idag, och jag har börjat titta på det på ett helt annat sätt än vad jag gjorde för ett par veckor sedan. Nu tittar jag på hur de hänger av, hur de sitter och hur de håller händerna oc hur armbågarna rör sig och en massa jävla detaljer som jag inte såg överhuvudtaget förut.
Kul. :D MotoGP har fått ett lite större djup än tidigare för mig!:banana

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Knixpremiär på Gröndal, och premiär för året som instruktör. Skitkul att med små enkla medel lyfta andras hojkörning (och blick...framförallt blicken, lyfta dvs, från framskärmen :crash ).
Att man lyckades få lite sköningar i gruppen gjorde det inte sämre. :hihi

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Värken i låren efter gårdagens Knix-körning på Gröndal. Skönt att få köra litet själv samma dag som man tjänstgjorde som handledare vid övningskörning på nämnda bana. Multi-tasking i grön och blå grupp.:)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Börjat göra egna tröjtryck.
Riktigt nöjd med resultatet med tanke på den närmast obefintliga budgeten.
P1030216.jpg

En öl till den som tror sej veta var loggan kommer ifrån, utan att googla.

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Från filmen Total recall med Arnie Schwarzenegger?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Idag gjorde jag en "Pippi T"
Vi är några kollegor som tränar på gym tillsammans men denna vecka var en sjuk och en annan på semester, så då återstod min arbetsgivare, dvs chefen, och jag.
Vi skulle ses på gymet runt 15:00 men jag hade inte möjlighet att komma loss så jag hoppade träningen idag.
Fick ett sms där han beklagade sig över att behöva släpa sig till träningen själv utan min exelenta vägledning.

Jag svarade kort och gott "Sluta grina"

Fick inget svar på det, så nu undrar jag om jag ska åka till jobbet på måndag eller skicka nycklarna med taxi :hihi

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Vi är några kollegor som tränar på gym tillsammans men denna vecka var en sjuk och en annan på semester, så då återstod min arbetsgivare, dvs chefen, och jag.
Vi skulle ses på gymet runt 15:00 men jag hade inte möjlighet att komma loss så jag hoppade träningen idag.
Fick ett sms där han beklagade sig över att behöva släpa sig till träningen själv utan min exelenta vägledning.

Fick inget svar på det, så nu undrar jag om jag ska åka till jobbet på måndag eller skicka nycklarna med taxi :hihi

Ingen kommer ihåg originalplanteraren av uttrycket. Man blir blasé.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Höhö

Ingen kommer ihåg originalplanteraren av uttrycket. Man blir blasé.

Sluta grina. :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Du gjorde alltså en PippiT i dubbel bemärkelse!
Sa "sluta grina" OCH smet från träningen (och åkte hem och åt bullar istället) :lol

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM