Vad fick dig att le idag?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
attachment-1.jpg

Schyssta snigelspår i ansiktet liCksom.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Mot postklimakteriella besvär?

Oklart men man kan konstatera att ugliness skapar en bred marknad. Tveksam marknadsföring dock då vi knappast lär se någon primadonna som frontar denna produkt med hedern i behåll. Lägg till det vaga självförtroendet för det kvinnliga könet i ämnet fulhet = snacket som "jag använder..." känns osannolikt.

Men va fan, om det slår så kanske man lyckats hitta ett användningsområde för mördarsniglar och i sann mänsklig anda utrotar dem :tummenupp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nattsköterskorna kom in och sa hej, den ena konstaterade att, joo... Det var motorcyklar på TVn som vanligt inne i mitt rum. :hihi
Har man motogp-konto så har man! :fakta

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Taget från flashback ang Mästerkocken som började på fyran idag :hihi

"100:- på att nån åldrad gubbe/tant kommer vara med och laga anspråkslös mat och så kommer Mannerström få en tår i ögat och säga 'sånt här krubb kan inte snorungarna vid spisarna i köken längs avenyn laga, enna!' och så går den vidare men åker ut om två program. Man kan inte bara koka kalops och dillkött.

Invandrare som 'lagar mommas mat, som momma gjorde hemma i Mena, momma var fattig med det var alltid mycket mat, god mat, mat lagad med kärlek! Momma har lärt mig allt om matlagning, att jag är med här idag är min hyllning till min momma!'

Svensk som är kungen på gatan och bland grabbarna när det gäller matlagning, älskar att grilla och grillar året om. Kallas grillhitler och det är han stolt över! 'Har du bara en bit bra kött, så sköter den resten, inget snack!' Allt han kan kommer från Moberg och Mannerström, älskar att säga inget jävla socker i rödvinsdojjan, va!! eller kalla entrecote för cotte och pommes för pompaluring

Diverse ängsliga småungar som har 5000 följare på sin matinspirerade instagram där dom kallar sig jonasmat, Miaslillagröna, polisenvidspisen eller liknande trams där dom lägger upp bilder på mat i stora fat och gör det snyggt med filter.

Bonus för att nån med handikapp kommer ta sig vidare i år, rullstål, synfel, eller liknande."

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Var ute o pluffsa ett par mil med bilen precis; Passerade 3st järnvägsövergångar och körde förbi två SL-bussar:

3 av 3 bommar var ur funktion/stod på halvsvajj samtidigt som det blinkade utan kontroll.

2 av 2 SL-bussar var strandsatta med varningsblinkers på.

:rofl

Länge leve bilen - Ner med kommunisttrafiken!

Jag har skaffat ny snöskopa men inte nya vinterdäck.
Det innebär att det snöar på dagen så att jag knappt tar mig till och från jobbet.
Sedan regnar det bort innan jag hinner prova skopan.
Som vanligt.

Förstår dig precis, själv ska jag skotta fram stallet nu, för hand, men vinterdäcken är nya.

Ska vi deala? ;)

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Kom fram till ett snöigt Sölden i eftermiddags :yoparty

15 timmar bilfärd totalt ungefär, första halvan genom rejäl blåst/storm och både många och duktiga regnskurar. Strax söder om Hannover blev det "sömn", 02.00-07.00 i en V70 med packning, på en mörk och öde parkering längs med Autobahn (A7) :näsblod

Imorgon ställer man sig på haschplankan och tar sikte på ca 3000 meters höjd över havet :tummenupp

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Var ute o pluffsa ett par mil med bilen precis; Passerade 3st järnvägsövergångar och körde förbi två SL-bussar:

3 av 3 bommar var ur funktion/stod på halvsvajj samtidigt som det blinkade utan kontroll.

2 av 2 SL-bussar var strandsatta med varningsblinkers på.

:rofl

Länge leve bilen - Ner med kommunisttrafiken!

Förstår dig precis, själv ska jag skotta fram stallet nu, för hand, men vinterdäcken är nya.

Ska vi deala? ;)

Jag tänkte visst lite fel när jag konstruerade skopfästet.
Fungerar otroligt dåligt.

Bostadsorten du angivit kan tolkas som antingen landet eller staden.
Om det är landet: Väx upp och skaffa traktor. En man utan traktor är ingen man.

Om det är staden: Loppet är kört. Döp om "snöskottning" till "Extreme snow moving" och lura tjockisar att betala för motionen. Samt fortsätt att vara en metrosexuell småskurk.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha