Vad fick dig att le idag?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
images

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Borde inte det betyda att benet kommer att fungera hyfsat till sommaren?
Vad säger läkarna?

Läkarna säger "Vi säger INGENTING!" och sjukgymnasterna är försiktigt positiva och tror att jag kanske kommer kunna gå även om det inte blir som innan olyckan, men lovar inget alls. De första sex veckorna är då det händer mest, men det fortsätter läka och bli bättre rätt länge, eventuellt. Eller så blir det aldrig bättre alls. Nu har jag ju fått mer funktion kontinuerligt, så det bådar ju gott.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Läkarna säger "Vi säger INGENTING!" och sjukgymnasterna är försiktigt positiva och tror att jag kanske kommer kunna gå även om det inte blir som innan olyckan, men lovar inget alls. De första sex veckorna är då det händer mest, men det fortsätter läka och bli bättre rätt länge, eventuellt. Eller så blir det aldrig bättre alls. Nu har jag ju fått mer funktion kontinuerligt, så det bådar ju gott.

https://www.youtube.com/watch?v=UdhuYIvx7Pw Är det den här du har som läkare? :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Eddie din jävla kung! :hihi Hur jag fortfarande kan hitta nya guldkorn att njuta av, trots att du är död och trots att jag varit ett fan så länge jag kan minnas, övergår mitt förstånd så smått... Nu säger jag inte att mitt förstånd är sådär enormt svårt att överkomma så det kanske inte är en sådär enorm bedrift i sig, men den här låten var fanemig just fantastisk:hihi Kan vara det bästa solot jag någonsin hört :D Skål på're din gamle raggarslusk, ronketironk! :Bugar:banana:fyllisar:tummenupp:crash
https://www.youtube.com/watch?v=U26nYvbAmw0

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...