Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nice, hoppas min kryapåre-hälsning gick fram genom Rocky Mama?

Jodå, det gjorde den! :tummenupp

Om någon vill köpa en gammal R6 som jag körde med i Speedster Cup i år, med typ allt man kan tänkas behöva (utom verktyg) för att köra licens och tävla så ska Manne990 här på forumet hjälpa mig sälja den.
Jag är lite indisponibel, men jag kan svara på frågor om hojen, och vad jag tänkt göra med den i vinter för att få den i bättre skick till 2015 (vilket inte blir av pga att jag pajade ryggen lite opassligt)

Last edited:

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Jodå, det gjorde den! :tummenupp

Om någon vill köpa en gammal R6 som jag körde med i Speedster Cup i år, med typ allt man kan tänkas behöva (utom verktyg) för att köra licens och tävla så ska Manne990 här på forumet hjälpa mig sälja den.
Jag är lite indisponibel, men jag kan svara på frågor om hojen, och vad jag tänkt göra med den i vinter för att få den i bättre skick till 2015 (vilket inte blir av pga att jag pajade ryggen lite opassligt)

Precis! Prata med mig om racekittad R6 färdig med nummerskylt i Speedster-grönt! :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Berättade för sjuksystrarna igår att jag börjat få träsmak i röven av att sitta länge, idag har läkare och sjukgymnaster och alla möjliga varit alldeles fantastiskt nöjda över min träsmak i röven. :hihi
Hela det här med att bryta ryggen och uppleva sjukvården är en speciell upplevelse... Kanske inte helt värd skadan, men man får ju vara glad åt småsakerna när man ändå är med om det. ::hihi

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
- - - Updated - - -

Jag håller på att kolla på en sportjeep nu,.lider med dig - allt har sin sin tid:tummenupp

Hoppas verkligen det grejar sig:rock

Last edited:

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Var in i en affär i skärholmen, såg ett gökur på hyllan. När jag tittade på kartongen så log jag, för där stod det KUKUR.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Tillgången på skumtomtar är ca720st och halvdussinet paradis/alladinaskar inom femton stegs avstånd från mig. Har så varit i tre dagar. Under december månad 2013 satte jag i mig oräkneliga mängder tomtar, jag har ett missbruk så att säga.

Ätna skumtomtar är noll. Ätna chokladpraliner är en, var tvungen att testa trillingnötens ersättare...

Tjohoo och hurra för min karaktär!!! :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Tillgången på skumtomtar är ca720st och halvdussinet paradis/alladinaskar inom femton stegs avstånd från mig. Har så varit i tre dagar. Under december månad 2013 satte jag i mig oräkneliga mängder tomtar, jag har ett missbruk så att säga.

Ätna skumtomtar är noll. Ätna chokladpraliner är en, var tvungen att testa trillingnötens ersättare...

Tjohoo och hurra för min karaktär!!! :)

Det där är fan starkt jobbat. Från en sockerknarkare till en annan. :tummenupp

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Det där är fan starkt jobbat. Från en sockerknarkare till en annan. :tummenupp

Tack!

Vi har alla våra hinder att överkomma, våra karaktärer att testa. Oss emellan är ditt hinder större och ditt pannben tycks tjockare än mitt. Lycka till där uppe i sjukhussängen! Må rehaben gå som en dans.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Tack!

Vi har alla våra hinder att överkomma, våra karaktärer att testa. Oss emellan är ditt hinder större och ditt pannben tycks tjockare än mitt. Lycka till där uppe i sjukhussängen! Må rehaben gå som en dans.

Tackar.
Jag kan fortfarande roa mig med att överraska sköterskor med hur snabbt jag hämtar mig, ivf i vänsterbenet. :) (Sjukgymnasterna skvallrar till varandra. :( )

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En stor bit högrev kom hem igår. I mellandagarna blir det chili, nachos och guacemole. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Sambon kom på besök idag igen, bara det fick mig att le... Men sedan, när hon stod där bredvid sängen så lyckades jag spänna låret i högerbenet! Jäääävlar vad glad jag blev! Det finns hopp om högerbenet med! :banana:banana:banana:banana:banana

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår