Jag lyfte mitt högerben idag, och tänkte mig inte för, utan bara gjorde det. Och jag var lite irriterad på att det var så tungt att flytta runt det. Kändes som om jag hade en massa vikter hängandes i foten, sedan kom jag på att det var högerbenet, och att jag inte kunnat röra det så alls.
Direkt det börjar fungera, så är du missnöjd.
Nittiotalist?
Jag lyfte mitt högerben idag, och tänkte mig inte för, utan bara gjorde det. Och jag var lite irriterad på att det var så tungt att flytta runt det. Kändes som om jag hade en massa vikter hängandes i foten, sedan kom jag på att det var högerbenet, och att jag inte kunnat röra det så alls.
Köpte ny telefon för någon vecka sedan och ändrade abonnemanget till ett med 12Gb data istället för tio, fick sen ett sms om att jag fick 50Gb data utan extra kostnad
Tack Tele2, jag förstår inte varför alla klagar på dem. Jag har haft dem sedan -96 och det har alltid funkat. Sjukt bra täckning och när jag ringer kundservice så svarar de nästan alltid direkt och som Felia där man behöver sitta i kö i över en timme ibland.
Köpte ny telefon för någon vecka sedan och ändrade abonnemanget till ett med 12Gb data istället för tio, fick sen ett sms om att jag fick 50Gb data utan extra kostnad
Tack Tele2, jag förstår inte varför alla klagar på dem. Jag har haft dem sedan -96 och det har alltid funkat. Sjukt bra täckning och när jag ringer kundservice så svarar de nästan alltid direkt och som Felia där man behöver sitta i kö i över en timme ibland.
hinner du verkligen surfa upp 12gb i månaden jag har fullt sjå med att surfa upp 6gb och jag surfar MKT! Tele2 försätter sina kunder i artificiell koma genom att ge dom 50gb och hoppas vinna kunder via mun till mun-metoden då om vet att genomsnittskunden inte ens hinner surfa upp 6gb i månaden så visst fine, ge dom 50gb (skitsamma liksom) i månaden och låt dom snacka så kan vi snart pensionera fåret, smart, absolut!
Snart hör hon väl att du startar en mcMonterade riktantennen till 4G-routern som jag beställde dagen innan jag bröt ryggen. Den ska egentligen sitta utomhus, men det får bli i sommar när jag kan stå upp ordentligt. Sambon blev tillräckligt oroad av att jag tog en krycka och knallade uppför trappen idag, men nu funkar bredbandet mycket bättre.
Weeh!
Snart hör hon väl att du startar en mc
Jag har Telenor och en av de lyckliga få som har helt obegränsat.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|