Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag lyfte mitt högerben idag, och tänkte mig inte för, utan bara gjorde det. Och jag var lite irriterad på att det var så tungt att flytta runt det. Kändes som om jag hade en massa vikter hängandes i foten, sedan kom jag på att det var högerbenet, och att jag inte kunnat röra det så alls. :crash

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag lyfte mitt högerben idag, och tänkte mig inte för, utan bara gjorde det. Och jag var lite irriterad på att det var så tungt att flytta runt det. Kändes som om jag hade en massa vikter hängandes i foten, sedan kom jag på att det var högerbenet, och att jag inte kunnat röra det så alls. :crash

Direkt det börjar fungera, så är du missnöjd.
Nittiotalist?

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory

Trots att jag inte känner dig blev jag jäkligt glad att läsa det!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Köpte ny telefon för någon vecka sedan och ändrade abonnemanget till ett med 12Gb data istället för tio, fick sen ett sms om att jag fick 50Gb data utan extra kostnad :)
Tack Tele2, jag förstår inte varför alla klagar på dem. Jag har haft dem sedan -96 och det har alltid funkat. Sjukt bra täckning och när jag ringer kundservice så svarar de nästan alltid direkt och som Felia där man behöver sitta i kö i över en timme ibland.

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Köpte ny telefon för någon vecka sedan och ändrade abonnemanget till ett med 12Gb data istället för tio, fick sen ett sms om att jag fick 50Gb data utan extra kostnad :)
Tack Tele2, jag förstår inte varför alla klagar på dem. Jag har haft dem sedan -96 och det har alltid funkat. Sjukt bra täckning och när jag ringer kundservice så svarar de nästan alltid direkt och som Felia där man behöver sitta i kö i över en timme ibland.

Bra skit! Jag fick dubblad surf från förra månaden. Har haft tele2/comviq sen första luren och alltid vart nöjd.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Kollar ryska nyheter på tuben, funkar fantastiskt bra med översättningen på den automatiska undertexten.:rofl

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

hinner du verkligen surfa upp 12gb i månaden:va jag har fullt sjå med att surfa upp 6gb och jag surfar MKT! Tele2 försätter sina kunder i artificiell koma genom att ge dom 50gb och hoppas vinna kunder via mun till mun-metoden då om vet att genomsnittskunden inte ens hinner surfa upp 6gb i månaden så visst fine, ge dom 50gb (skitsamma liksom) i månaden och låt dom snacka så kan vi snart pensionera fåret, smart, absolut!

Edit: har visst fått ytterliggare 4gb surf för samma peng ser jag nu så numera har jag 10gb hur jag nu ska hinna med att surfa upp allt under en månad!

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
hinner du verkligen surfa upp 12gb i månaden:va jag har fullt sjå med att surfa upp 6gb och jag surfar MKT! Tele2 försätter sina kunder i artificiell koma genom att ge dom 50gb och hoppas vinna kunder via mun till mun-metoden då om vet att genomsnittskunden inte ens hinner surfa upp 6gb i månaden så visst fine, ge dom 50gb (skitsamma liksom) i månaden och låt dom snacka så kan vi snart pensionera fåret, smart, absolut!

Jag har Telenor och en av de lyckliga få som har helt obegränsat. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Monterade riktantennen till 4G-routern som jag beställde dagen innan jag bröt ryggen. Den ska egentligen sitta utomhus, men det får bli i sommar när jag kan stå upp ordentligt. Sambon blev tillräckligt oroad av att jag tog en krycka och knallade uppför trappen idag, men nu funkar bredbandet mycket bättre.
Weeh! :D

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Monterade riktantennen till 4G-routern som jag beställde dagen innan jag bröt ryggen. Den ska egentligen sitta utomhus, men det får bli i sommar när jag kan stå upp ordentligt. Sambon blev tillräckligt oroad av att jag tog en krycka och knallade uppför trappen idag, men nu funkar bredbandet mycket bättre.
Weeh! :D
Snart hör hon väl att du startar en mc

karra

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2014
Hoj
2006, Honda Hornet 600
Flera av Ulvhamnes inlägg i denna tråd och att det enda jag har kvar att göra på min hoj inför säsongen är att fixa ett LED blinkersrelä :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring