Fistelgång?
Opererade bort pilonoidcysta tror jag det heter, inåtväxande hårsäckar i ryggslutet.
Om det var de du undrade. Trodde det var dags att återgå till jobbet efter helgen men... Slutade med blodbad i bilsätet och ett blodspår in på akuten.
Fistelgång?
Opererade bort pilonoidcysta tror jag det heter, inåtväxande hårsäckar i ryggslutet.
Om det var de du undrade. Trodde det var dags att återgå till jobbet efter helgen men... Slutade med blodbad i bilsätet och ett blodspår in på akuten.
Japp fistelgång brukar det bli efter ett tag när den blir infekterad och vandrar under huden. Jag lider med dig, kan tänka mig smärtan.
Har funkat klockrent i två veckor, men efter dem ryckte varannan stygn så blev det infekterat på kvällen.
Och när man åkte från akuten med antibiotika så blir det blött i röva och kände man efter fick man en näve full med blod. Bara vända skutan och upp på britsen i akutrummet och få sprutor och bränt blodkärl.
Det jag inte förstår riktigt är hur bannemig de kan skicka hem en person som fått en artär åt helvete...
Fick ju också gör ut och sätta mig på knä och städa bilen...
Jag brukar inte gnälla men... Jag gick ju inte in i chock eller bleknade så kanske var därför. Och sen få köra bil hem Hahah
Men nu blir det att försöka ta det riktigt lugnt och försöka få bot på detta helvete.
Orkar inte mer komplikationer med detta.
Hade stora bekymmer i ett par veckor med cystan men var ju inte inne hos läkare när det väl var som mest bekymmer. Gick sen till vårdcentralen när det inte var mycket symptom av det då man ville bli av med skiten och bli frisk nån gång i livet tänkte jag.
Så cystan var ju "lugn" när jag väl fick kirurgtid efter några månaders väntetid.
Skönt att det inte är högsommar iåmed att jag slipper den höga värmen. Men tråkigt att börja våren såhär.
Troligen så brast ju inte kärlet förrän det blev tryck på det. Nog inget de kunde förutspå.
Hoppas att du läker fort nu och att problemen är slut.
Hojpremiär...ledig dag att slicka såren efter Vasaloppet.
Liten kille stolpar fram när jag avnjuter en tunnbrödrulle, och har tusen frågor om hur fort min moped går, och vad mina knäpuckar vad för något, och vad de är till för, etc, etc, etc.
Värmde nästan mer än solskenet just då, hoppas det är en blivande hojbroder.
Hoppas inte.
Han låter som något av ett stolpskott.
Le o le men någon kanske skulle informera vederbörande att bilden visar en redan påkörd katt...
Le och le, smågarva lite inombords.
Var förbi högskolan här i Jönköping tidigare idag, inväntade tjejen. Läste i en studenttidning under tiden - Mode för henne och honom, såna där billiga kläder och accessoarer som studenter har råd med:
1) En simpel röd t-shirt, för 699 kr...
2) två par olika skor, 3600 kr och 3700 kr...
3) vårjacka, 2400 kr...
4) Bälte, för honom ett för 899 kr, för henne ett för 1290 kr...
Var förbi högskolan här i Jönköping tidigare idag, inväntade tjejen. Läste i en studenttidning under tiden - Mode för henne och honom, såna där billiga kläder och accessoarer som studenter har råd med:
3) vårjacka, 2400 kr...
3) vårjacka, 2400 kr...
Gjordes egna donuts hemma i köket. Fikat kommande helg är räddat!
Här ska det laboreras med vaniljpulver, lakritspulver, sylt och choklad.
Kul eller elakt?
De flesta studenter och studentorganisationer har länge skrikit för högre bidrag.Det är ett fantastiskt fenomen.
Har ett par kompisar med barn som går på universitet/högskola.
Av någon anledning så lägger de stora delar av sina pengar på kläder som är dyra men ser billiga ut - Eftersom de tror att det är billigt.
De äter även snabbnudlar som kostar som en halv pizza - Och är mindre än hälften så mättande.
Två koppar snabbnudlar och en snickers till efterrätt anses som bra och billig studentmat.
Sanningen är nog att det är modernt i studentkretsar att leva studentliv.
Då får det kosta.
Att verka fattig.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!