PippiT
Professionell mobbare
Jahopp och
Va vad?
Jahopp och
Att vara inlagd är tråkigt.
Så tråkigt att gamla idéer plötsligt blir som nya... Igår råkade jag snubbla över nån video med el-hoj, och när jag satt där och kikade så övermannades jag av en gammal idé, nämligen att bygga om RD350n som står i garaget till eldrift. Motorn är ändå död... Och jag ska ändå plocka av allt från ramen och tvätta av den... Och då kan jag ju fixa hela hojen lite smidigt så den går på el istället. Så hela dagen (och halva natten) igår satt jag och läste om elkonvertering av motorcyklar.
Nu är jag inne på DC vs AC. Hah!
Det är kul att planera dumma projekt! Synd att jag inte får plocka hit hojen och meka med den inne på rummet (jag har frågat)...
Vad tros om lite apputveckling som vi snackat om tidigare, a long-ass fucking time ago?
för att gå FortfortjättesnabbtJa gubben lär ju definitivt inte försökt slå hastighetsrekord med en hoj med nån fjollig hastighetsspärr, det motverkar kanske syftet lite va? Eller vad tror du själv?
Min teori är att han vässat den för att gå Fortfortjättesnabbt, vad tror du om det?
Att jag fortfarande är i livet och klarar att stå efter en artär började spruta blodbad i mitt bilsäte.
Akuten x2 inatt...
jag som tänkte köra hoj om en vecka...
Det där låter som en rätt intensiv upplevelse, vad hände? (ARtärerna brukar ju inte börja leka fontän på eget bevåg)
Gårdagen började med att jag åkte och tog bort hälften av stygnen sedan en operation för 15 dagar sedan, allt såg vid den tiden(lunchtid) bra ut, lite irriterat vid gamla stygn.
Får OTROLIG smärta påvägen hem från min farmor och farfar och får ta en pallnit på lämpligt ställe och ut ur bilen då detta sår börjat bli infekterat. med smärta jag kan hantera men ej vill ha över natten kör jag 5mil i runt 160km/h och påkallade fri väg när omkörnings filerna börja ta slut(typ bara en bil som fick bromsa så jag kom om). Får komma in på den dåvarande mycket lugna akutmottagning och får en diagnos att såret är infekterat.
Blir hemskickad med antibiotika och nya plåster.
Hinner inte knappt 2km innan jag börjar känna att det blev blött(såret i ryggslutet). Kom ut på nya 50vägen i Motala men får genast hinka på ännu mer än det jag gjorde innan för att göra besök nr två på akuten då på något sätt har en artär gett vika. De sydde ihop mig och så stod jag å flasha med kuken när ja fick torka av resterande blod och sen fick jag en hink med vatten för att tvätta ur bilen(tänk er 2-3dl blod i sätet). Och sen fick jag knalla hem.
Roligt när väktare kommer och ser en bil med öppna dörrar, sopsäck på motorhuven/taket och en idiot i patientkläder tvätta ur inredningen på en bil på akuten . Kom ut en sjuksköterska strax innan han kom fram och viftade med armarna "han har vart hos oss".
Fick vårdpersonalen att skratta så dant att jag började fundera på vad detta var för lekstuga när de sydde ihop mig
Så jag har egentligen haft en mer humoristisk kväll än en chockad sådan
Jag tyckte de va konstigt att de skicka hem mig dock...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|