Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Hört i kassan på gubbdagiset:

Kassörska -Hrm, det blir något strul när du knappar in koden samtidigt som jag blippar... STINA! Nu är det andra gången!

Stina tittar på kvittot som presenterar den nätta summan 160 000:-

Stina -Eh, har du betalt något ännu?

Kunden som är lite kall -Tveksamt att det finns täckning, står det så?

Stina -Nä, det är utslaget som kontant men det står att du ska ha 362 000:- tillbaka.

Kunden -Kanon!

:tummenupp

Sedan diskuterades det mellan personalen hurvida det skulle bli en smärre kassadiff idag. Jag funderade på om jag skulle skapa några återköp och trycka utav bara helvete på kortkodmojängen medan de blippade. Men men jag kom på att min kondition är i botten, nu är det bara hem och löpträna så...

Näver kätch me allajv!!1
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En snäll grävmaskinist. Skönt att slippa skotta sand för hand!

Gav mer tid över till att koka chili, dricka ölen som inte gick åt till matlagningen och se på film.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Bra initiativ från operatören (Telia):

Hej, hör här! Nu ingår Surfpott i ditt abonnemang. Det innebär att du sparar det som blir över av din surfmängd, om du en månad inte skulle använda allt. Med rullande surf kan du istället surfa ännu mer en annan månad, när du behöver lite extra.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Satt och kollade på lite gamla videos från i våras... Jävlar vilken skillnad det är sen till exempel i mars. Det fick mig definitivt att le.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Inte så dumt med standardisering ibland, istället för detta fall där halogenlampa och reflektor är i ett så att säga. I.o.f.s. U-land edition, fördelen är att reflektorerna troligtvis aldrig kommer hinna bli dåliga =)

20151010-102645-1.jpg
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
En liten hojtur idag. Mysigt som attans. Högerbenet börjar dessutom komma tillbaka mer och mer, jag kunde använda fotbromsen idag, om än jävligt klumpigt, och helt utan känsel för feedback... Bådar gott för nästa säsong! Kanske till och med slipper att meka med tumbroms! :banana
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Elsäkerhetsverket borde använda filmen som avskräckande exempel.


Han kör väl allt på 12 volt(?) så risken för att han ska få en dödlig stöt är väl ganska begränsad.
Fast det är ju dock risk att han förr eller senare bränner ner huset med de där kopplingarna.

Sen gillar jag ju tanken på att vara självförsörjande men tror han förbrukar en del ved istället för el också för annars lär han ju frysa på vintern.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top