SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Folkmord är dock helt ok.
Folkmord är dock helt ok.
Var har che folkmördat menar du?
Ett gäng hundra politiska fångar tex?
Körde till Stockholm igår. Genom Östergötland blir jag omkörd av två brittiskregistrerade skåpbilar med husvagnar efter sig. De kryssar fram mellan bilarna i runt 130. Under rådande omständigheter kör de som idioter.
5 minuter senare står de på en kontrollplats bredvid vägen med två blåblinkande bilar runt sig.
Tackar uppriktigt för erbjudandet. Tyvärr sitter jag ute på Rindö till fram på kvällen. Bor dessutom här ute.Business? Får man bjuda på en kvällscigarr?
Tackar uppriktigt för erbjudandet. Tyvärr sitter jag ute på Rindö till fram på kvällen. Bor dessutom här ute.
Gärna nästa gång om förutsättningarna tillåter.
Jo, utsikten över Solöfjärden är svårslagen från kurslokalen.Tyvärr och tyvärr. Sämre kan man bo!
Fick och monterade nya styret igår, idag kunde jag provköra! Blev förjävla bra! Jämförelse mellan nya och gamla (nya är det på bilderna tagna utomhus):
View attachment 427753View attachment 427754View attachment 427755View attachment 427760View attachment 427756View attachment 427757View attachment 427758View attachment 427759
Det blev helt ok. Fast man ska vara bra lillgammal för att köpa en sån hoj.
MEh! Kunde du inte bättre??
Passar mig perfekt då med andra ord
Nä jag e rätt kass.
Fick och monterade nya styret igår, idag kunde jag provköra! Blev förjävla bra! Jämförelse mellan nya och gamla (nya är det på bilderna tagna utomhus):
View attachment 427753View attachment 427754View attachment 427755View attachment 427760View attachment 427756View attachment 427757View attachment 427758View attachment 427759
Inte en enda döskalle på styret Borde väl vara minst 3
Ball hoj förövrigt!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras