Vad fick dig att le idag?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Bonushumor med det där var när programledaren verkar fått direktiv att vara lite hårdare och tuffare mot personerna de intervjuar och därmed (bara) ställer samma fråga flera gånger, även när hon faktiskt fått svar på frågan :näsblod

Jag har senaste månaden varit positiv överraskad över att just SVT's Agenda och Rapport/Aktuellt går lite hårdare mot de som bär ansvar i saker och ting, men samtidigt blir det lite komiskt ibland som i exemplet ovan :tummenupp :)

Ja, båda sidor verkar lika obekväma i den nya ordningen.:lol

Lite lustigt att miljöpartiet inte godkänner regeringens politik.:va
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Var och hämtade hem mitt depåtält från postnord idag, och så efter en kort diskurs på fejsbook med ett par andra jag tältat med i depån under 2014 så tog jag och bokade upp den första bandagen, ATT BKK Pröva på EM, för att känna på hur kroppen hänger med på en större bana än knix, utan att behöva åka 30 mil och lägga massor av pengar.
Men jävlar, blev alldeles pirrig och glad. Planen för säsongen är fan i rörelse nu. Sedan om det bara blir bajs av hela skiten gör inget just nu, för allt är fortfarande möjligt. :banana
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Idag kom dessa, nu behöver ja bara nått att sätta dem i! :)
(Inte böckerna, exjobb)

image.jpg
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Att moppen som stannade för fyra år sedan och jag inte fick liv i, som gjorde att jag verkligen tog A-kort, har stått i garaget sedan dess och nu började jag fixa med den igen och den puttrade lite. Smilbandet ramlade dock ner lite när det visade sig att den bara gick på startgas, men det var i alla fall liv, mer än det varit på fyra år.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
7fcbf13070c968be5e3d15475e73ce81.jpg


Haha, underbart!!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
DSC_1213.jpg
Tog en liten tur såhär för att sparka igång säsongen.
Kroppen hängde med väldigt mycket bättre än i augusti när jag ställde in hojen. Fan va najs! Det gick till och med rätt bra att flytta runt arslet i sadeln!
:banana
Den nya hjälmen immar i princip inte igen alls, vilket är en alldeles fantastisk förbättring mot den andra som jag inte kunnat köra med visiret stängt på såhär års.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
View attachment 428295
Tog en liten tur såhär för att sparka igång säsongen.
Kroppen hängde med väldigt mycket bättre än i augusti när jag ställde in hojen. Fan va najs! Det gick till och med rätt bra att flytta runt arslet i sadeln!
:banana
Den nya hjälmen immar i princip inte igen alls, vilket är en alldeles fantastisk förbättring mot den andra som jag inte kunnat köra med visiret stängt på såhär års.

Vad hände med kroppen i höstas??
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top