SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Eller så höjer du ribban för oväsen så mycket att ingen kommer störa sig på hojar!
Tant kanske behöver en höjd ribba.
Eller så höjer du ribban för oväsen så mycket att ingen kommer störa sig på hojar!
Halmstad, eller strax norr om Fan vet om det blir provstart här dock, mitt i villaområdet Har redan en gammal dam som är sur på mig för att hon tycker att bågen låter, hon är till och med här och gnäller på mig när ANDRA kör förbi på sina hojar för hon förutsätter att det är jag River jag igång det här schabraket lär hon väl antingen avlida eller avliva mig
Då är ni en.Att Sverige går bra. Att stadsskulden är lika låg som på 70talet.
Sveriges ekonomi går urstarkt. Allt enligt Magdalena.
Obs ingen ironi från min sida. Jag tror henne
En som sa imot migDå är ni en.
Att Sverige går bra. Att stadsskulden är lika låg som på 70talet.
Sveriges ekonomi går urstarkt. Allt enligt Magdalena.
Obs ingen ironi från min sida. Jag tror henne
Tillväxten i BNP/capita var 2.1% förra året, prognosen för I år är 1.3% och 0.9% nästa år. Jämför det med att "normal" årlig tillväxt är drygt 2%, och 3-5% under högkonjunktur. Vi är knappt ens över medel, trots högkonjunktur, negativ ränta, expansiv penningpolitik och rekordstor privat skuldsättning...
Offentliga finanser väntas visa ett överskott på 12 miljarder kronor i år, dvs ca 0.3% av BNP. Jämfört med 70-110 miljarder under de senaste åren Sverige hade högkonjunktur.
Sedan 90-talet har Sverige haft stora strukturella överskott och låg, ofta sjunkande, statsskuld. Inget nytt. Finanserna försämrades dock under Reinfeldt.... Hur som helst. Man kan tro att överskott är bra, men ett såhär litet överskott I rådande högkonjunktur är i själva verket en stor försämring jämfört med tidigare.
Jämför med 2006 års socialdemokratiska vårbudget, när BNP/capita växte med 4.1% och offentliga finanser gick 70 miljarder plus. Nu vill regeringen att vi ska jubla över 1.3% i tillväxt och 12 miljarder i överskott, trots att högkonjunktur borde innebära något helt annat...
Vad förväntar du dig av en systemkollaps?Men ändå. Ingen systemkollaps och det förväntade kriget dröjer nog och kommer förmodligen inte runt 2018 som dom tror på alternativa medier.
Jag andas ut ett tag till
Du anser alltså att systemet kollapsat inom vissa områden, men så länge det inte är katastrof överallt så räknas det inte?Svår fråga. Det ska gälla i hela Sverige. Inte bara vissa områden.
Nu är vi glada och vänder blad
En systemkollaps sker först när gemene man tappat allt förtroende för staten, det är nog rätt långt kvar tills dess.
Varför måste det vara den ordningen?
Vad jag tror är att staten eroderar inifrån snarare än pga tryck utifrån. Man har valt att medvetet köra systemen i botten medan befolkningen skall tro att allt är lugnt. Till slut imploderar hela skiten.
Varför måste det vara den ordningen?
Vad jag tror är att staten eroderar inifrån snarare än pga tryck utifrån. Man har valt att medvetet köra systemen i botten medan befolkningen skall tro att allt är lugnt. Till slut imploderar hela skiten.
Kungens mantra. Han kommer undan med detta varenda.jävla.gång.Nu är vi glada och vänder blad
Fick visa leg på bolaget idag. (36 år gammal)
Det skall du vara jäkligt nöjd över åker du dessutom sporthoj till korvmojen i ett färgglatt skinnställ så ligger du grymt bra till hos brevdarna????
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|