En kund kom in och undrade varför det inte kom nån kall luft i bilen trots att AC:n var på.
Plockade ut kupéfiltret som såg ut så här:
View attachment 437186
Då kom frågan: "var kommer det där ifrån?"
När jag körde till jobbet idag så var jag lite sen så jag höll ganska bra fart genom en rondell. Vad jag inte riktigt lade märke till var att en BMW bakom mig verkade ha fått för sig att vi rejsade, för när jag kom ut ur rondellen och kollade i backspegeln såg jag denna BMW tappa kontrollen tillfälligt på väg ut ur rondellen, och på ren jävla bonntur missa både en skåpbil och en lyktstolpe. Han fann sig fort och gasade ifatt mig och höll på att halka av vägen en gång till i nästa korsning. Wth...
Jag pressade inte ens på något sätt.
Har ni halt i skogen?
En kund kom in och undrade varför det inte kom nån kall luft i bilen trots att AC:n var på.
View attachment 437186
Fiat, jag fick montera bort fläkten och rensa, ekorren var dock inte inneKunden undra inte varför kupéfläkten lät som en igensatt dammsugare? Volvo?
View attachment 437186
Nepp, torr och fin aslfalt, soligt och flera plusgrader i luften. Han bara kunde inte köra, och hade kassa däck skulle jag gissa på. Såg ut som en ko på isen typ.
moab!!!!
Mother Of All Bombs:Och vad betyder det på gammaldags svenska?
Malax kvalitet!
Mother Of All Bombs:
Nu hänger jag fett inte med?Ja, det är det inte riktigt.. Men humor om man orkar man stå ut 23 minuter utan att det händer mer än att den stackars flickan känner lite vibrationer i fötterna...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|