Vad fick dig att le idag?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Hans första fotbollsmatch var som hans första samlag. Han var blodig, svettig, det sved men hans pappa kom (fick orgasm) iallafall

Snabbt översatt och förklarat :)

Skickat från min OnePlus 3T via Tapatalk
Jorå, jag hajade poängen men tycker att pedofili är fruktansvärt kränkande, skulle gärna "serve some time" för att kunna ha ingripit i ett sånt scenario.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jorå, jag hajade poängen men tycker att pedofili är fruktansvärt kränkande, skulle gärna "serve some time" för att kunna ha ingripit i ett sånt scenario.

Han kanske var myndig vid sitt första samlag!?

Incest men inte pedofili... :tungan

Finns många idioter i samhället man gärna skulle plocka, i nivå/stil med vad bl.a. brittiska och franska specialförband gör nu för tiden i och omkring Syrien/Irak :)

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Jag har fått jättemånga nya kompisar, det var helt oväntat, men jag blev så himla glad.

Har satt ut en annons på Blocket :)

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Fler som passar bättre på familjeliv.se tror jag hehe

Jaha, så om man inte tycker att det är ok med incest och pedofili så passar man inte in på sporthoj.com?

Fattar att en del tycker jag är en töntig moralpredikant, men jag jobbar med barn och ungdomar så den typen av skämt går helt bort för mig. Vi har väl för faan utvecklats vidare från jargongen i omklädningrummet?

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Jaha, så om man inte tycker att det är ok med incest och pedofili så passar man inte in på sporthoj.com?

Fattar att en del tycker jag är en töntig moralpredikant, men jag jobbar med barn och ungdomar så den typen av skämt går helt bort för mig. Vi har väl för faan utvecklats vidare från jargongen i omklädningrummet?

Visst skämtet var grovt!
Men ett skämt är ett skämt!
Jag är hantverkare ska jag bli förbannad för att det finns folk som skämtar om hantverkare?

Sen framgår det inte om det var pedofili i skämtet eller inte, att du tolkar det så är upp till dig men det betyder inte att så var fallet.
Incest absolut men jag kan många incestskämt också, gör det mig till en dålig människa för det?
Även om hudfärgshandikappade, handikappade, norrmän, blondiner etc etc....

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Det är lugnt, överreagerade kanske lite:krama När man som jag har träffat barn som utsatts på "riktigt" så får det en annan dimension.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Visst skämtet var grovt!
Men ett skämt är ett skämt!
Jag är hantverkare ska jag bli förbannad för att det finns folk som skämtar om hantverkare?

Sen framgår det inte om det var pedofili i skämtet eller inte, att du tolkar det så är upp till dig men det betyder inte att så var fallet.
Incest absolut men jag kan många incestskämt också, gör det mig till en dålig människa för det?
Även om hudfärgshandikappade, handikappade, norrmän, blondiner etc etc....

"funktionsvarierade" heter det:nyspråk.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Min inställning till det hela är att man ska kunna skämta om precis ALLT. Det är ett sätt att avdramatisera.
Jag har vänner i alla skikt (flator, bögar, hbtq, svarta, vita, bruna, gula, latino, skåningar, korta, långa, tjocka, smala, fula, snygga osv. Det avgörande är en persons intellekt och vänlighet gentemot andra människor/djur.
Skämta om allt och njut av det korta liv ni har.
Jag skulle aldrig bli krängt om någon skämtade om misshandel eller pedofili trots att hela min uppväxt har innehållit detta. Jag blir inte krängt om någon kallar mig rödtott, kort eller dylikt. Sålänge det sker med kärlek och respekt så omfamnar jag det och görs det för att vara elak så räkna med att få igen med samma mynt.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Under gårdagens flygning mellan Köpenhamn och Milano sitter en dam snett framför mig och sminkar sig. Över alperna är det luftgropar.
Fick nästan bita mig i tungan, hon såg hysteriskt rolig ut.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Min inställning till det hela är att man ska kunna skämta om precis ALLT. Det är ett sätt att avdramatisera.
Jag har vänner i alla skikt (flator, bögar, hbtq, svarta, vita, bruna, gula, latino, skåningar, korta, långa, tjocka, smala, fula, snygga osv. Det avgörande är en persons intellekt och vänlighet gentemot andra människor/djur.
Skämta om allt och njut av det korta liv ni har.
Jag skulle aldrig bli krängt om någon skämtade om misshandel eller pedofili trots att hela min uppväxt har innehållit detta. Jag blir inte krängt om någon kallar mig rödtott, kort eller dylikt. Sålänge det sker med kärlek och respekt så omfamnar jag det och görs det för att vara elak så räkna med att få igen med samma mynt.
Jag tycker du är söt :krama

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Fick min vara på Blocket såld, efter att ha fått det ena otrevliga mailet efter det andra, så dök det upp två killar på varsin Harley, supertrevliga och glada, vi pratade en stund om varför jag inte gillar Harley speciellt mycket utan föredrar Ducati.
Inga sura miner alls.
Men, varför måste man ha en attityd på nätet om man kanske har ett icke vanligt svensk namn?
Jag har polare av alla möjliga nationaliteter, men blir kallad "svenne-fitta" om jag inte genast ger bort sakerna gratis, levererar dom och enbart "ska hålla käften"

Väx upp, pappskallar.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...