oops164
Smed
Fick min vara på Blocket såld, efter att ha fått det ena otrevliga mailet efter det andra, så dök det upp två killar på varsin Harley, supertrevliga och glada, vi pratade en stund om varför jag inte gillar Harley speciellt mycket utan föredrar Ducati.
Inga sura miner alls.
Men, varför måste man ha en attityd på nätet om man kanske har ett icke vanligt svensk namn?
Jag har polare av alla möjliga nationaliteter, men blir kallad "svenne-fitta" om jag inte genast ger bort sakerna gratis, levererar dom och enbart "ska hålla käften"
Väx upp, pappskallar.
Ofta så vill de ha billigare för att de har långt att köra, brukar svara med att om du kör från Malmö till Helsingborg för att handla där får du inte rabatt i affärerna för det.
Många ggr har det slutat med att man ska ge dem sin adress (IQ:n inte högre än storleken på barnskor om man inte klarar av att söka på Eniro) så ska de komma och göra både det ena och det andra.
Brukar svara dem att ring en kvart innan de är så ska jag starta kaffebryggaren och plocka fram ett stålrör.
Brukar avsluta det mailet eller SMS:et med om de vill att jag ska betala för deras bensin också för det var ju långt att köra för bara en stund sen.