Dems brevinkast hetere!Köp en sån latexhuva med en gummiboll för munnen och lägg i deras brevinkast
Dems brevinkast hetere!Köp en sån latexhuva med en gummiboll för munnen och lägg i deras brevinkast
Köp en sån latexhuva med en gummiboll för munnen och lägg i deras brevinkast
Beröm från kollegor, varmt välkomnad tillbaka på jobbet, att man varit saknad. Kan man ha det bättre än så i livet? Underbar dag idag, den kommer jag leva länge på.
Är du strippa?
Alla som är 7ka eller alla dems som jobbar där?
Inte elakt alls, kul humor!
Nä, jag jobbar inom akutsjukvård och har haft semester, första arbetsdagen idag och var efterlängtad av alla.
Alla som jobbar där.Alla som är 7ka eller alla dems som jobbar där?
Beröm från kollegor, varmt välkomnad tillbaka på jobbet, att man varit saknad. Kan man ha det bättre än så i livet? Underbar dag idag, den kommer jag leva länge på.
Hitta något du älskar att göra, och som folk betalar en för, så kommer du inte arbeta en dag i ditt livSemester? Helger inkluderat så idag är min första dag efter midsommar som jag inte har akuta jobb att göra och prioritera mellan. Jag blev så konfys att jag inte visste var jag skulle börja så det slutade med att jag nästan inte gjort nåt alls. Men dagen är ju inte över än.
Hitta något du älskar att göra, och som folk betalar en för, så kommer du inte arbeta en dag i ditt liv
Vad pillar du med såhär års?Semester? Helger inkluderat så idag är min första dag efter midsommar som jag inte har akuta jobb att göra och prioritera mellan. Jag blev så konfys att jag inte visste var jag skulle börja så det slutade med att jag nästan inte gjort nåt alls. Men dagen är ju inte över än.
Vad pillar du med såhär års?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |