Skrotnisse
What would Shervin do?
Översättare nufötin gör ett så katastrofalt jobb att det tog ett tag innan jag insåg att det var skoj..
Eftersom att jag inte fått hem delarna till min gamla banhoj än, och jag ska åka och köra bana med den på onsdag så var ju det enda raka att åka och köpa en till banhoj.
Har ju iofs ändå planerat att byta till en 600 ändå, så lika tokigt som det låter är det ju inte, men ändå.
Det som fick mig att le var att även denna hade en trasig reservmotor. Det verkar vara lite standard med banhojar.
Jag är iofs hyfsat säker på att jag inte kommer att laga den själv som vintersyssla. Känner mig själv för bra för att tro något sånt.
Jag har hur mycket som helst av såna där motorer och liknande jag samlat på mig genom åren och jag tror fortfarande att jag snart ska få tid att laga dom. Ignorance is a bliss.
Omkörd av en ollad mc i dag. Tills jag såg att han hade kallingarna på sig.
dick overtake
Han ville bli jagad.....
Det är äkta sisu i finska polisen.Finsk miljöpartist försökte göra en Elin – slängdes av planet direkt
Livesände när hon vägrade sätta sig ner på flygplan i Helsingfors.*Finnair-planet blev bara tio minuter försenat.
Jobbar det stekare inom det heta vårdyrket?Det regnar jippi och så är jag tvungen att vara inomhus på en stekhet arbetsplats.
Jobbar det stekare inom det heta vårdyrket?
En såndäringa robotdammsugare har införskaffats. Effektiv som fasen.
Jag har döpt den till Preben. Preben skrämde katten och dottern började gråta när hon inte flyttade sig och blev påkörd.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|