Vad fick dig att le idag?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Det är förvisso sant, men på något sätt känns det ändå som att Löfven nästan tar priset i fråga om otydlighet. Hans svammel är ju inte ens sammanhängande, han kan knappt ens formulera kompletta meningar. Det är bara en massa ord i slumpartad följd, det betyder ingenting och har ingenting med den ställda frågan att göra. Politiker rent allmänt må vara duktiga på att vara otydliga och gömma sig bakom svammel och floskler, men med Löfven känns det mer som att hans svamlande snarare beror på att han inte förstår bättre... Och med tanke på att det är han som styr landet så blir det bara tragiskt...
Lövet är en solklar benzo och alkoholtorsk. Jag känner igen dom flesta tecknen. Fast hans mor drack garanterat under graviditeten också, ansiktsdragen är typiska för ett alkoholskadat foster. Ryggdunkar man tillräckligt hårt och ofta kan man gå hur långt som helst.

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Lövet är en solklar benzo och alkoholtorsk. Jag känner igen dom flesta tecknen. Fast hans mor drack garanterat under graviditeten också, ansiktsdragen är typiska för ett alkoholskadat foster. Ryggdunkar man tillräckligt hårt och ofta kan man gå hur långt som helst.

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Skulle han inte blivit statsminister skulle han varit Säpoman eller underättlseman med
den grundningen

:rofl

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Sämre har man haft det tre på morgonen.

20180901-032846.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Testat Speedway idag :) En sak som gjorde särskilt intryck var hur jobbigt det var :näsblod Man tänker nog att en motorsport inte är sådär enormt ansträngande, men efter bara ett par varv där man desperat försökte bryta ner hojen i kurvorna och få bakändan att sticka ut så var jag kraftigt andfådd och trött som få :3freak Sjukt kul dock, definitivt en annorlunda upplevelse! :banana Fick dessutom till ett par riktigt sjysta ställ så till och med instruktörerna jublade :yoparty :D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Testat Speedway idag :) En sak som gjorde särskilt intryck var hur jobbigt det var :näsblod Man tänker nog att en motorsport inte är sådär enormt ansträngande, men efter bara ett par varv där man desperat försökte bryta ner hojen i kurvorna och få bakändan att sticka ut så var jag kraftigt andfådd och trött som få :3freak Sjukt kul dock, definitivt en annorlunda upplevelse! :banana Fick dessutom till ett par riktigt sjysta ställ så till och med instruktörerna jublade :yoparty :D

Vidare på det spåret!
När kommer el-speedway och hur rejält kommer eldrivna hojar klå de gamla stånkarna? :rock :crash

(Tanken slog mig när jag nyligen läste en artikel på SVT Nyheter om att Vetlanda körde oavgjort. 3-4 gånger nämndes Vetlanda, men det nämndes aldrig vilka de körde emot. Farsan hade däremot stenkoll på det (Västerås))

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
David Hellenius vann nyligen Kristallen (2018).
Det gjorde han även 2017, 2015, 2014, 2013.
Samt var nominerad 2016, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006 bland få andra.

Och så undrar kompisar och kollegor varför jag inte ägt en TV sedan 2008... :7peta

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Vidare på det spåret!
När kommer el-speedway och hur rejält kommer eldrivna hojar klå de gamla stånkarna? :rock :crash

(Tanken slog mig när jag nyligen läste en artikel på SVT Nyheter om att Vetlanda körde oavgjort. 3-4 gånger nämndes Vetlanda, men det nämndes aldrig vilka de körde emot. Farsan hade däremot stenkoll på det (Västerås))
Västervik.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Ja, och den värmer fortfarande mitt varmvatten!:tummenupp

Vilket gör att det känns ännu bättre att jag inte valde bergvärme nu när elpriset fördubblas! :tummenupp

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Altanen klar och el framdragen dit det ska. I år ska fasen utebelysningen vara fixad innan kylan kommer.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Mindre än en vecka kvar till valet. Lite tjafs på det och sedan slipper vi dom i nästan fyra år.:banana

Råkade plussa ditt inlägg av misstag medan jag försökte begripa vad exakt det var du menade.
Vilka är "dom" och på vilket sätt slipper vi dem?

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Elen klar till 75% på altanen. Resterande kanske blir av ikväll.

Igår fick jag 10 kvadrat trädgårdsplattor sålda utan knussel till begärt pris. Ett dygn efter att annonsen kommit ut.

Idag blev släpet godkänt vid efterkontrollen. Det hjälpte att justera bromsbackarna.:)

Ska man köpa sig en lott, tro?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...