Blev du full då? ??
Haha, nä. Förstår att du syftar på min signatur. Den stämmer nog bra.
Blev du full då? ??
Att Frigolit slutar som språkrör.
Haha, nu är dom norska utpressarna igång igen
Är dom ens könsmogna? Brukar dom inte vara i 12års åldern, eller var det bara cia-robotarna på 80talet som var lite för unga?Ganska keliga o gosiga faktißkt , måste bara hålla mig från att dom skickar faktura på unge om 9 mån
Näe vadå , mina kex e 20.
CIA robotorna (aka 12 åriga blondiner som frågar farsan om dom får äta middag med mig för jag är snygg) existerar bara för psykiskt sjuka författare vid Säkerhetspolisen/Säkerhetstjänsten som är så fula så ingen raggat på dom och dom blev av med oskulden med grannens hund.
Haha dom är vanliga människor och inga robotar från CIA men jobbigt och vara lite dålig i skallen och ful och arbeta vid Säpo och se sådana tjejer prata med snygga killar
Man vet att det är bra fall när tvättmaskinen pinkar på sig en knapp halvmeter från golvsilen och vattnet lallar fyra meter ut genom dörren, runt hörnet och iväg.
That sucks!
Antar att ni inte är the-bestest-of-best-buddies?En kollega har sagt upp sej
En kollega har sagt upp sej
Antar att ni inte är the-bestest-of-best-buddies?
Han är väl snäll o så men allt han gör får man göra om och inget klara han själv .Blir jobbigt i längdenEller bra arbetskamrater på "gammaldags" svenska!
Han är väl snäll o så men allt han gör får man göra om och inget klara han själv .Blir jobbigt i längden
Du menar en "motarbetare".En kollega har sagt upp sej
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |