Idag ler jag fortfarande igår logjag riktigt ordentligt då jag en en gång med min manliga intututi... fuckit.. med min manliga polisradar upptäcka dem.. så jag åkte förbi Polisera med 2 däck i backen samt 45 km/h på mätarn Gud vad jag smajlade! Åkte och tankade och åkte tebax samma väg igen och vände och åkte tebax igen å igen...
Varje gång jag började närma mig så koppplade jag och varvade lite Xtra varpå polismannen med laserpickan siktade galet... det spelade ingen roll om han höll på å mäta åt andra hållet när han hörde knarr ljudet så vände han som på befallning och lasrade mig...
synd för honom att jag då åkte i ca 35-40 knyck!
HA HA jag var så jäävla nöjd!
Efter fyra gr fram o tebax så vågade jag inte mer
Konstapeln såg minsann liteut
![]()
.....surstömmingsskiva ikväll.......gissar att 100 % av SH-kollektivet dör av skräck...
![]()
![]()
![]()
Surstöming gå å äta om man slipper lukten
![]()
...sorry kakan....blir nog inte äta för dig då...lukten får man tyvärr på köpetSolen skiner, nu f-n ska jag ut & åka!
![]()
Igentligen borde man kanske skrika i skräck men jag anser de rätt roande å se våran framtid bete sig som idioter och sen fundera varför inte nån respekterar dom
Kan man inte få dom å fatta att våld inte inger rätt typ av respekt...![]()
![]()
Men det går att erövra 95% av Europa med den respekten...eller gjorde.
Själv ler jag för att jag har brassat helvet!!1! de senaste 36 av 48 timmarna. Men vilket skitväder!![]()
Nu pratar du Kalle dussin.
Men det förstår du antagligen inte själv...
Jag åkte hoj precis..det fick mig att le! Det var nog två månader sist tror jag!
Jag tänkte mest på de söta herrarna i bruna skjortor, industrialmän med dödskalle på kepsen i slutet på 30 talet![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |