Vad fick dig att le idag?

Dr.Bike

Guest
Det var en tysk, en neger och en kines som skulle gå ut till en bar. Dörrvakten hade ett annorlunda krav och det var att de var tvungna att ha 1 meter Kewk tillsammans. Så de tog fram en linjal och började mäta: Tysken hade 9 cm, negern hade 90 cm och kinesen hade 1 cm så det räckte för att komma in. När de var inne så ville negern skryta lite så han sa:
- Vilken tur att jag hade 90 cm Kewk annars hade vi aldrig kommit in! Då sa tysken: Tur då att jag hade 9 cm schnase annars hade det inte gått! Då sa kinesen:
- Vilken tur att jag hade stånd!!!

Fyra jägare tillika arbetskamrater sitter på krogen och firar avslutningen på årets jakt. En av jägarna hade en speciell förmåga att känna vad det var för viltkött som man åt och med vilket vapen det var skjutet. Den dolda talangen skulle prövas på allvar. En köttbit serverades och jägaren konstaterade:
- Knipa, skjuten med 22 magnum.
Helt rätt! Nästa köttbit kom in på bordet.
- Rådjur skjutet med hagel nr 3.
Helt rätt! Tredje köttbiten kom in.
- Älg skjuten med kula 30-06.
Helt rätt! På måndag kom jägaren till arbetet med en rejäl blåtira varvid en av arbetskamraterna frågade vad han gjort. Han talade då om att han frågat sin fru på morgon vad som inträffat varvid hon hade sagt:
I natt då du kom full hem stoppade Du in handen under täcket och ropade: GRÄVLING HUGGEN MED YXA.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag trodde jag skulle vara invalid av träningsvärk idag.
Det är jag inte. Min kropp är snäll och har anpassat sig. :)

Som tack ska den få som fan på måndag. :yoparty

sportbike

Guest
En gammal man kom till läkaren och sa:när jag var 20 var den stenhård,när jag var 40 kunde jag böja den lite,och när jag fyllde sextio kunde jag böja den ännu mer.
Betyder det att jag blivit starkare ?

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Det var en amerikan, en australiensare och en ryss som satt på en bar.
Amerikanen ville stila lite så han bestälde in tre bärs, slängde upp ölen i luften, drog fram sin magnum och sköt korken av alla 3 för att de sedan skulle ställa sig på bardisken uppkorkade och klara. Stolt blåser han röken ur pipan, stoppar revolvern i hölstret och säger: "Buffalo Bill!"

De hade druckit upp sin öl och pratat lite skit. Då tänkte australiensarn att han skulle visa vem som verkligen var kung! Så han beställde också in 3 öl, slängde upp ölen i luften, drog iväg sin bumerang så den slog korken av flaskorna, flaskorna ställde sig perfekt på bardisken uppkorkade och klara. Australiensarn tog emot bumerangen, stoppade ner den i fickan och sade stolt: "Kangaroo Bill"

När de hade druckit upp sina öl började ryssen bli lite nervös. Han kunde inte komma på något att kontra med, fast då gick det upp ett ljus för honom! Han reste sig upp, drog ner byxorna och då visade han stolt hur han hade två kukar som hängde och dinglade. Varpå han stolt säger: "Tjerno Bill"

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Fräckisar verkar vara poppis i denna tråden så varför inte en till :p

Det var skördetid och på ängarna låg det höbalar.
Drängen gick tillsammans med den unga pigan, och när dom gick förbi en höbal låg det två personer där och pippade.
- Vad gör dom? Undrade pigan som inte visste vad dom gjorde.
- ööö, ja dom steker fläsk.
- Jaså, jaha!
De gick vidare hemåt bondgården då dom fick se ytterligare ett par som låg och pippade.
- Vad gör dom då? Undrade pigan.
- Ja, dom steker fläsk dom med.
- Jaha!
Drängen som var intresserad av pigan, frågade lite försiktigt:
- Du, du skulle inte vilja steka lite fläsk?
- Jo, det skulle jag gärna, men jag har inte gjort det förut.
Drängen och pigan började på och pippa, och precis när det gick för drängen så la han av en redig brakskit.
- Vad var det? Undrade pigan förskräckt.
- Ehhhh! Det var stekpannan som sprack.
- Jaha det kunde jag ge mig attan på för jag fick hela fettan full av flott!

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
I skolan frågar fröken:
- Det sitter fem kråkor på en gren. Du skjuter en, hur många sitter kvar? Pelle svarar:
- Inga.
- Ja, sa fröken, jag hade tänkt fyra men jag förstår hur du tänker. Pelle säger:
- Får jag ställa en fråga? Tre kvinnor sitter på en bänk och äter glass. Den första biter på glassen, den andra slickar på
glassen och den tredje suger på glassen. Vem av dem är gift? Fröken svarar:
- .....Den som...suger... Pelle:
- Det är hon med vigselringen men jag förstår hur fröken tänker!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag blev glad av en av våra stamkunde idag. Han har en restaurang/pizzeria i Väsby. Han hade kört alldeles för fort hem till Bålsta bara för att hinna ge mig och mina kollega varsin pizza gratis. Det var mycket överraskande och mycket uppskattat! :) :tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Idag fick jag tillbaka körkortet så det var första gången jag körde på 3 månader :banana

suzem

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
......
Vaknade och tänkte på en person som betyder allt för mej... att tänka på honom får mej alltid på bra humör! Tack för att du finns!

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Idag fick jag tillbaka körkortet så det var första gången jag körde på 3 månader :banana

erkänn att de tog kortet för att du är gnagare?

:rolleyes:

Det som fick mig glad idag är att febern är borta och att huvudvärken är näst intill obefintlig!!!

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
IKEA vid Heron City.....såååå mycket saker...o såååå lite tid ....
Jämfört med IKEA i Örebro, så hade jag behövt karta o kompass för å hitta ut :D .....

//Lillan

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
IKEA vid Heron City.....såååå mycket saker...o såååå lite tid ....
Jämfört med IKEA i Örebro, så hade jag behövt karta o kompass för å hitta ut :D .....

//Lillan

:D Ja jisses jag kan se detta framför mej :rolleyes: Gissar att de var en fröken till med hon borde ju hitta där :D :tungan

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
:D Ja jisses jag kan se detta framför mej :rolleyes: Gissar att de var en fröken till med hon borde ju hitta där :D :tungan

Visst hade jag en dam till med mig......inte värt att släppa mig ensam på så stora ställen :rolleyes: :D
Fast idag ler jag inte fullt så mycket...eftersom 45 mil i bil o en em på IKEA,inte är fullt så bra för min nacke o axlar :gnissla (men jag hade kul igår,o det är väl det som räknas :tungan )

//Lillan

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
I Kina äter man hundar.

Nu var de inte redigt så jag menade, var inte nån som skulle äta hund.

Visst hade jag en dam till med mig......inte värt att släppa mig ensam på så stora ställen :rolleyes: :D
Fast idag ler jag inte fullt så mycket...eftersom 45 mil i bil o en em på IKEA,inte är fullt så bra för min nacke o axlar :gnissla (men jag hade kul igår,o det är väl det som räknas :tungan )

//Lillan

:va jag undrar just hur ni tog kurvorna inne i IKEA ;)

Mmmmm inte så kul att ha ont efter men man få se de positiva med de att du hade kul innan i alla fall :D

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...