Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Igår tänkte jag "I helgen ska jag byta till vinterdäck!"
Har inte orkat tidigare pga att jag blev sjuk som fan för ett tag sedan, och varit så jävla sliten att jag knappt orkat ligga i soffan och slöglo på TV sedan dess. Well, inatt damp det ner en jävla massa lappmögel, och däcken på min brz har tveksamt fäste på våt asfalt. För att ytterligare vara lite jävligt så parkerade jag på en plats där man bara får stå till 06:00 på morgonen.
Jag kom iaf till en parkering där man får stå i 7 dagar, så i helgen blir det att skifta till vinterdäck på den andra subban, och hoppas att snöhelvetet töar bort som det alltid gör i december, och sedan parkera brzan i garaget.
Men man kan ju inte annat än att le åt eländet.
Jag ska iaf dela på en flaska gammal Glenmorangie med min chef idag.
Själv installerade jag motor- och kupévärmare i bilen för ett par veckor sedan för att jag skulle slippa handskas med det vita eländet. Dessutom har jag breddat uppfarten för att vi ska få plats med båda bilarna i bredd framför huset.
Men - nu hände det sig så att jag ställt släpet på den ena platsen och tjejen parkerat på den andra, så jag fick ställa mig på gatan igår och hade således en dryg dm snö över hela bilen när jag kom ut i morse. Dessutom fick jag rensa även tjejens bil eftersom hon inte har någon värmare i den. Good times.