Vad fick dig att le idag?

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Ahh, låter som en sexklubb i min smak..

Mmmm... det är lika intressant och välbetalt att vara hålldam på klubb för män med specialintressen som att vara försörjd hålldam hemma... :cdevil ...men med mer fritid. :öga

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag ler när jag läser inlägg från Kia, för hon tamefan dummare än vad jag är! Var det ett personangrepp, och isåfall, var det mot mig själv? Förlåt mig isåfall, jag skäms :(

Nu ler jag igen när jag kom på vad Kia skrev senast :)

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Jag ler när jag läser inlägg från Kia, för hon tamefan dummare än vad jag är! Var det ett personangrepp, och isåfall, var det mot mig själv? Förlåt mig isåfall, jag skäms :(

:rofl :rofl

Jag är hellre regelbundet klädd i galonrock och långa handskar, nedsmetad med skit, än att jag "slipper jobba" på den grunden och "bli försörjd". :rolleyes: :hihi

(Det ultimata vore att "slippa jobba" hemma på en stor fin välfungerande mjölkgård... Bonde söker fru? Någon? Veterinär söker bonde! : D
Tyvärr är jag nog ganska kass på "frueriet" för jag har så engagerande arbete... men wtf jag gillar kor. : gnissla)

Nu börjar vi snacka turn-ons på allvar! Kör du med gasmask och torrdräkt också?

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Du är inte snäll.
Man skall vara snäll.
Ungrare är snälla.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Last edited:

Gabor

Guest
Du är inte snäll.
Man skall vara snäll.
Ungrare är snälla.

Just Det. :tummenupp

Jag ler varje dag, varje gång jag läser denna tråd, vilka fantastiska människor som finns där ute, en del med hoj, en del utan. Precis som med humor, en del saknar den. :)

Last edited:

Kia

Guest
:va Varför inte skriva det på de visset då?
I ställe för att få de att låta som du skrattar åt alla som jobbar över...

Men visst är de bra att du slipper jobba över men varför sluta jobba helt?? De låter inte alls kul. :näsblod

Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att Ni tog det på det viset. När man skriver nåt på det här forumet tolkas det som när fan läser bibeln.

Jag tycker att det är en jätteförmån att kunna vara hemma och spendera så mycket tid med barnen som jag gör.

Ler ett litet instämmande leende och inser att den svenska avundsjukan är rejält inbiten i väldigt många. En tråd om vad som får en att le... Jag skrev att jag log för att jag har haft tur som fått möjligheten att få vara hemma med barnen. Jag trivs och tycker det är mysigt och roligt att få så mycket tid tillsammans med både man och barn. Att kunna glädjas med andra utan avund och elakheter är en väldigt fin egenskap men tydligen rätt sällsynt bland SH:are och det är väldigt trist.

Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Du är inte snäll.
Man skall vara snäll.
Ungrare är snälla.

Ungrare suger fetingpurjo de är så grymt besvärliga att man får spader, dessutom är deras medicinska universitet jobbiga att plugga på och de lägger in heltäckningsmattor i lägenheter byggda 2007. Sen tar det 6-8v att få telefon efter det att man flyttat in i lägenheten och ytterligare en tid innan internet kommer:mad: :mad:
Sen innebär studentpris för utländska studenter att de höjer taxan med 70% samt att taxichaffisen alltid kör omvägar och att kyparen alltid lägger till 10% service fee på kvittot något som inte händer ungrarna själva..

Fast just det ja man skulle LE i denna tråden, det skulle väl vara att jag bor granne med ett internetcafé och snyltar trådlöst så jag kan prata gratis med min älskade över skype :love

Sexklubbar får mig att LE.. :)

Jag är medlem i en sådandär bastuklubb det är riktigt trevligt...

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3198370 Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att Ni tog det på det viset. När man skriver nåt på det här forumet tolkas det som när fan läser bibeln.

Jag tycker att det är en jätteförmån att kunna vara hemma och spendera så mycket tid med barnen som jag gör.

Ler ett litet instämmande leende och inser att den svenska avundsjukan är rejält inbiten i väldigt många. En tråd om vad som får en att le... Jag skrev att jag log för att jag har haft tur som fått möjligheten att få vara hemma med barnen. Jag trivs och tycker det är mysigt och roligt att få så mycket tid tillsammans med både man och barn. Att kunna glädjas med andra utan avund och elakheter är en väldigt fin egenskap men tydligen rätt sällsynt bland SH:are och det är väldigt trist.
Men Kia..

Det som kan reta andra är ditt sätt att tvunget upprepa ditt finansiella "oberoende".. Jag har själv gjort ett "ekonomiskt kap" och vår dotter behöver knappast bekymra sig om framtiden.. Men varför skulle jag påtvinga människor det, vore bara patetiskt!
Äger ingen avund eller elakhet, bara trött på din självgodhet..

Dessutom måste du förstå att det säkert finns många här som sliter järnet för att "få ihop det" ekonomiskt.. Visa respekt!

edit: tog bort lite text och bilder, överflödig info..

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att Ni tog det på det viset. När man skriver nåt på det här forumet tolkas det som när fan läser bibeln.

Här var det idel floskler. "Den svenska avundsjukan", jo, den brukar trångsynta hävda att den finns. :rofl

Gabor

Guest
Bara att le igen....materialisterna tänker att lycka ligger i en massa pengar och grejor....

Lycka kan vara något helt annat. Tid, mycket tid att lägga på det man vill.

Jag ler åt all fritid jag har och kan disponera mitt liv som det behagar mig.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Bara att le igen....materialisterna tänker att lycka ligger i en massa pengar och grejor....

Lycka kan vara något helt annat. Tid, mycket tid att lägga på det man vill.

Jag ler åt all fritid jag har och kan disponera mitt liv som det behagar mig.

Fritid... nope... lycka är att klappa kor på arbetstid och få bra betalt för det. :yoparty

Disponera ditt liv som du behagar det... är inte du gift? :hihi

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...