Old Badger
SportHojsentusiast
Klockan lite över åtta igår kväll föddes min förste lille bastard till son. Nu ligger han här och sover invid pappa.
Grattis!
Klockan lite över åtta igår kväll föddes min förste lille bastard till son. Nu ligger han här och sover invid pappa.
klockan lite över åtta igår kväll föddes min förste lille bastard till son. Nu ligger han här och sover invid pappa.
Grattis killen, ställ 750:n på färjan, jag tar hand om den, du kommer inte att ha tidKlockan lite över åtta igår kväll föddes min förste lille bastard till son. Nu ligger han här och sover invid pappa.
Grattis killen, ställ 750:n på färjan, jag tar hand om den, du kommer inte att ha tid
Det ringde på dörren och utanför stod två nya däck.
Polaren som tyckt synd om mitt dåliga fäste och skickade en tidig födelsedagspresent. Även inkluderat två kraftigare slangar, så man kan köra med lägre tryck utan att riskera punktering.
Krängde på dem i garaget igår kväll (pust) och idag bär det av till öknen igen.
Bara en ”före” bild. Får ta en med nya däcken senare. Stor skillnad i mönster.
Grattis killen, ställ 750:n på färjan, jag tar hand om den, du kommer inte att ha tid
Det måste inte vara så att det inte finns tid till att köra motorcykel...
Sonen kommer först men utan en pappa som mår bra kommer sonen inte må lika bra!
Det gäller att hitta möjligheterna. Åka och handla? Ta motorcykeln om det inte är storhandlarresa!
Men visst blir det skillnad. Jag kunde inte köra med tvåhjulssladd längre efter att jag blivit förälder...
Men jag klarar fortfarande att hantera ett litet framhjulssläpp!
På Saabforumet lät det precis tvärtom, faktiskt
zatzy?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS