Säkert bara nyfättad inför säsongen.
Är det det som menas med nakenhoj? (att nån helnäck tjej suttit och gnidit sig på sadeln)Säkert bara nyfättad inför säsongen.
I dessa tider, om man tvingas stanna hem, så är det viktigt att hålla sina rutiner. Gå upp, bidra tänderna, kö på sig, köra motorcykel. Även om man måste göra det i hemmet
https://www.topgear.com/car-news/motorsport/watch-man-ride-motorbike-around-his-house
Frågade efter en cola till maten på en restaurang idag. De hade ingen cola så jag kunde få en Pepsi Max istället.
Frågade efter en cola till maten på en restaurang idag. De hade ingen cola så jag kunde få en Pepsi Max istället.
går det bra med monopolpengar istället
Hade en fästring till en gammal givitankväska liggandes. Den passade på nya hojen. Tack Triumph för att ni inte ändrade på avstånden mellan skruvarna till tanklocket när 675 blev 765!
Nu ska bara livstetris och hälsa samspela så jag kan få åka ut på en sväng. 8/9 2019 var senaste turen, den slutade illa...
Gilla för skruven, hoppas det gick bra med dig.
Det vet jag att det inte gör. I femårsåldern försökte jag köpa godis med dem. Det var på den tiden det fanns ettöreskola. Nuförtiden får man inte ens köpa saker för riktiga pengar!
Idag är jag skit glad minst 10 dagar framåt är det kanon väder och hojen kommer få några 100 tals mil till o från jobbet
Funderar på om Expressens reklam försöker säga mig något.
View attachment 453305
Jag kan dra en liten dans för dig via Skype om du är sugen?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|