Vad fick dig att le idag?

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
I dessa tider, om man tvingas stanna hem, så är det viktigt att hålla sina rutiner. Gå upp, bidra tänderna, kö på sig, köra motorcykel. Även om man måste göra det i hemmet :crash
https://www.topgear.com/car-news/motorsport/watch-man-ride-motorbike-around-his-house

Jag körde SportHoj idag. :)
Coolfiberdämpare och mellangas ger extra! :)
En Mc-polis vinkade tillbaka och en liten tjej vinkade glatt när jag passerade i Järna! :tummenupp

Den sura tanten med gåstavar som inte tyckte det lät gott när jag körde om en mopedbil förstörde inget! :fakta
Hon behövde mer :krama men utstrålade mer :smasha men det är hennes problem... :hej

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Frågade efter en cola till maten på en restaurang idag. De hade ingen cola så jag kunde få en Pepsi Max istället.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Frågade efter en cola till maten på en restaurang idag. De hade ingen cola så jag kunde få en Pepsi Max istället.

När dom säger "Vi har inte CocaCola, går det bra med Pepsi" brukar jag säga, jag har inga pengar, går det bra med monopolpengar istället

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hade en fästring till en gammal givitankväska liggandes. Den passade på nya hojen. :) Tack Triumph för att ni inte ändrade på avstånden mellan skruvarna till tanklocket när 675 blev 765!

Nu ska bara livstetris och hälsa samspela så jag kan få åka ut på en sväng. 8/9 2019 var senaste turen, den slutade illa...

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
Hade en fästring till en gammal givitankväska liggandes. Den passade på nya hojen. :) Tack Triumph för att ni inte ändrade på avstånden mellan skruvarna till tanklocket när 675 blev 765!

Nu ska bara livstetris och hälsa samspela så jag kan få åka ut på en sväng. 8/9 2019 var senaste turen, den slutade illa...

Gilla för skruven, hoppas det gick bra med dig.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Gilla för skruven, hoppas det gick bra med dig.

Såhär ett gäng månader senare knakar och brakar axeln fortfarande däremot är foten återställd. Men smärtan är hanterbar till den grad att jag jobbar 100% och tror mig kunna köra hoj igen. Återgång till full funktion och styrka jobbas på. Som sjukgymnasten sa, -du är inte 25 år längre.

Nu när Covid-19 sabbade min plan på att asfaltscampa på gelleråsen några helger får jag väl åka till skanssundet och äta glassbuffen eller nåt istället. Trots att trafiken är läskig, det finns ju inga avåkningszoner, grus i apex, ingen ambulans på plats och folk kör åt fel håll på asfalten. :)

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Det vet jag att det inte gör. I femårsåldern försökte jag köpa godis med dem. Det var på den tiden det fanns ettöreskola. Nuförtiden får man inte ens köpa saker för riktiga pengar!

Det går inte med spanska pesetas heller jag försökte i ungefär samma ålder som du anders mor o far fick lösa ut mig då jag redan hade börjat äta på godiset

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Idag är jag skit glad minst 10 dagar framåt är det kanon väder och hojen kommer få några 100 tals mil till o från jobbet:banana:banana

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år