Nästa gång du köper telefon så lägg lite av pengarna på läsglasögon. Klickar du på bilden så är den fullt läsbar på en laptop, sitter du med något mindre är det inte bilden det är fel på.Så hårt kompimerat så det går ej att avgöra om det är en bild på ett
våffeljärn,könsorgan på utomjording eller en solnedgång
Nästa gång du köper telefon så lägg lite av pengarna på läsglasögon. Klickar du på bilden så är den fullt läsbar på en laptop, sitter du med något mindre är det inte bilden det är fel på.
Buggade igår och fick inte upp den o försökte zooma
Jo men jag har aldrig hört någon lösa det med att zooma.Att försöka få upp den men inte lyckas blir vanligare med åldern har jag hört!
Jo men jag har aldrig hört någon lösa det med att zooma.
Att han zoomar för att få upp den hänger väl också ihop med åldern. Fast man kan ju lösa det med läsglasögon.
Jag är fortfarande tonåring, dom frågade leg på bolaget för 4 veckor sen - alltså är jag tonåring
Jag är fortfarande tonåring, dom frågade leg på bolaget för 4 veckor sen - alltså är jag tonåring
Igår egentligen...men minnesvärt ändå.
En BMW (bil) som höll skyltad hastighet i flera mil och lyckades samla på sig en lång kö.
Igår egentligen...men minnesvärt ändå.
En BMW (bil) som höll skyltad hastighet i flera mil och lyckades samla på sig en lång kö.
Fanns det fungerande blinkers oxå.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |